2. Pokochać Jasona, Ella Maise


 

Oto Jason Thorn-niepokorny gwiazdor, który kiedyś złamał serce pewnej dziewczyny.

Już raz go pokochała. Teraz on zrobi wszystko, by ponownie zdobyć jej serce.

Olive Taylor właśnie napisała swoją pierwszą książkę. Romantyczna powieść jest na tyle dobra, że ruszają prace nad jej ekranizacją. W rolę głównego bohatera ma się wcielić gwiazdor Holywood - Jason Thorn. Gorzej być nie mogło.

Przystojny Jason nie ma pojęcie, że postać z filmu jest inspirowana jego osobą. To właśnie on lata temu złamał serce Olive, która była w nim zakochana po same uszy. Teraz ich drogi znowu się krzyżują. Czy tym razem zwróci na nią uwagę?

                                                                    ***

Historia Olive i Jasona jest słodka, romantyczna i przyprawiająca o szybsze bicie serca... Cała książka jest napisana zgrabnie, nie zawiera zbędnych opisów i nie przynudza czytelnika. Bardzo podobał mi się początek książki i opisanie uczuć nastoletniej Olive do Jasona. Ależ się przy tym uśmiałam :). Sam Jason nie pasuje mi na typowego bad boya, za jakiego wszyscy wokół go biorą. Przy Olive zawsze jest słodki, czuły i opiekuńczy. 
Jedyne do czego mogę się przyczepić, to scena ślubu i noc po niej. Liczyłam na opis uczuć czy to Olive, czy też Jasona. Niestety, czytelnik został tylko poinformowany o tym, że owy ślub się odbył, a zaraz po nim Jason musiał pojechać na plan filmowy. Przykro było mi czytać o smutku i zagubieniu Olive tego dnia, ale doskonale ją rozumiem.
Nie zawiodła mnie także przyjaciółka Olive, Lucy. Chętnie przeczytałabym książkę o niej i Jamesonie. Mogłoby być gorąco...
Zakończenie książki było szybkie, ale ciekawe. Jak dla mnie, trochę zabrakło epilogu kilka lat później, ale da się bez niego obejść.
Moja ocena tej książki to naprawdę mocne 8/10, z całego serca mogę Wam ją polecić :)

Tytuł oryginału: To love Jason Thorn
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 416
Data wydania: 2019-10-16
Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Komentarze

Popularne posty