4. Miłość i inne zadania na dziś, Kasie West

 


Przed 17-letnią Abby Turner całe lato. I ta perspektywa byłaby najwspanialsza na świecie, gdyby nie to, że… z paczki jej przyjaciół w mieście zostaje tylko Cooper, któremu kiedyś wyznała miłość, ale on zbył ją śmiechem, jej tata jest gdzieś daleko, a pod jego nieobecność mama już prawie nie wychodzi z domu i wszędzie szuka zagrożeń. Abby marzyła o wystawieniu swoich obrazów w miejscowym muzeum, ale jej prace zostały odrzucone – podobno brak im głębi i dojrzałości.



W tej sytuacji Abby postanawia ekspresowo dojrzeć. Tylko jak to zrobić? Pomóc może stworzenie listy zadań, których wykonanie przyniesie doroślejsze spojrzenie na świat. Abby daje sobie miesiąc na zrealizowanie wszystkich jedenastu punktów ze swojej "Listy serca". Wróć, dziesięciu, bo jedenasty punkt, "mieć złamane serce", już zaliczyła.

Ale gdy ten miesiąc nieuchronnie mija, Abby zaczyna zdawać sobie sprawę, że aby zostać prawdziwą artystką, być może trzeba nie tylko wypełnić zaplanowane zadania, ale nawet… zmienić siebie. Czy poszukując prawdziwej siebie, znajdzie jednocześnie odwzajemnione uczucie?...

Zabawna i romantyczna historia w najlepszym, niepodrabialnym stylu Kasie West!

                                                               ***


Kolejna książka od Kasie West, która czyta się bardzo szybko. Jest zimowa pora, ale polecam ją Wam na letnie dni. Nada się idealnie 😉. Ta książka jest idealna do przeczytania wtedy, kiedy marzy się nam pozycja niewymagająca i szybka do przeczytania. Czas, który spędziłam na przeczytaniu tej powieści był udany, książkę pochłonęłam w dwa dni. 
Bardzo polubiłam Abby, główną bohaterkę powieści. Szczerze się śmiałam ,kiedy czytałam jej sarkastyczne wypowiedzi. Najlepsze były jej przekomarzania się z dziadkiem😊. Na dodatek potrafiłam utożsamić się z Abby, która tak jak ja nie lubiła zdań. 
Bardzo dobrze były też opisane obrazy, które malowała bohaterka, bez problemu mogłam je sobie wyobrazić. 
Podsumowując, tę książkę polecam wszystkim osobom, które chcą się zrelaksować przy lekturze i zapomnieć o codziennym natłoku problemów i obowiązków. Miłość i inne zadania na dziś to idealna pozycja, aby odpocząć po ciężkim dniu pracy. Oceniam ją na 7/10.

Tytuł: Miłość i inne zadania na dziś
Autor: Kasie West
Tytuł oryginału: Love, life, and the list
Wydawnictwo: Feeria Young
Kategoria: literatura młodzieżowa
Data wydania: 2018-05-09
Liczba stron: 416

Komentarze

Popularne posty