15.Król grzechu, Ludka Skrzydlewska

 




Prywatne śledztwo, elektryzujące napięcie i nieoczekiwany finał - Ludka Skrzydlewska zaskakuje nową powieścią erotyczną!
Kingston Kane to facet, do którego idealnie pasuje nadany mu pseudonim. King, bo tak tytułują go znajomi i pracownicy, jest przyzwyczajony do podziwu i posłuszeństwa okazywanych mu na każdym kroku. Wysoki, wytatuowany motocyklista robi wrażenie także na kobietach, o czym przekonuje się Danielle, świeżo zatrudniona w prowadzonym przez Kane’a klubie nocnym w Las Vegas.

Fascynacja wydaje się wzajemna, pożądanie stopniowo rośnie, a napięcie seksualne staje się nie do wytrzymania. Dani i King od początku działają na siebie niczym magnes, tyle że... Danielle ukrywa przed szefem prawdziwy powód, dla którego chce u niego pracować. Dziewczyna prowadzi prywatne śledztwo w sprawie zaginięcia swojej kuzynki Violet. Ponieważ wszystkie tropy prowadzą właśnie do lokalu Kane’a, tajemniczy właściciel staje się głównym podejrzanym.

W trakcie dochodzenia Dani odkrywa nie tylko świat nielegalnych interesów, ale także swoje pragnienia związane z Kingiem. Śledztwo staje się śmiertelnie niebezpieczne. Danielle powinna być bardzo ostrożna, mimo to mocno angażuje się w poszukiwania Violet. Próbuje rozwiązać sprawę, lecz najpierw musi się dowiedzieć, komu może naprawdę zaufać...

Gorące sceny erotyczne, mrożące krew w żyłach sekrety i wciągająca akcja - autorka po raz kolejny udowadnia, że jest mistrzynią w budowaniu napięcia!


***


Kiedy sięgałam po Króla grzechu spodziewałam się czegoś zupełnie innego. To moje pierwsze spotkanie z twórczością Ludki Skrzydlewskiej i nie do końca wiedziałam, czego mogę się spodziewać. No  cóż, z pewnością nie spodziewałam się tak dobrej książki!

Król grzechu jest połączeniem niebanalnego romansu z trzymającym do końca w napięciu kryminałem. Wcześniej byłam zdania, że nie jestem fanką takich klimatów, ale jakże się myliła,.

Książka rozpoczyna się, kiedy 26-letnia Danielle przyjeżdża do Las Vegas w celu odnalezienia swojej kuzynki Violet. Rozpoczyna prywatne śledztwo i rozpoczyna pracę w The Queen, klubie nocnym, do którego prowadzą ją wszystkie tropy. Jak się okazuje jej szefem jest Kingston Kane, mężczyzna, z którym Elle spędziła niezobowiązującą noc.

Wbrew moim wcześniejszym oczekiwaniom wątek kryminalno-detektywistyczny został moim ulubionym w książce. Niestety historia porwania Violet nie została do końca wyjaśniona, ale mam nadzieję, że będzie miało to miejsce w drugim tomie z cyklu Królowie Vegas.'

Teraz przejdźmy do głównych bohaterów. Bardzo polubiłam Elle, która została przedstawiona jako silna i niezależna kobieta. Aby ratować swoją kuzynkę ryzykowała bardzo wiele, wraz ze sowim życiem. Jedyną osobą, która jest w stanie wyprowadzić ją z równowagi jest King. Razem tworzą mieszankę wybuchową. Myślę, że Kingston został moim ulubionym bohaterem tej powieści. Podobało mi się jego postępowanie w stosunku do Dani. Poza tym, czytając Króla grzechu mogliśmy obserwować jego przemianę, która z pewnością nastąpiła.

Z całego serca polecam Wam tę książkę. Chociaż najpierw nie byłam co do niej przychylnie nastawiona, to teraz znajduje się ona na liście moich ulubionych :). Coś takiego dzieje się po raz pierwszy na tym blogu, ale oceniam ją na 11/10! 💖


Wydawnictwo: Edito Red

Cykl: Królowie Vegas (tom 1)

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Liczba stron: 352

Data wydania: 2021-02-10

Komentarze

Popularne posty