26. Prawo mafii. Pierwsza polska antologia mafijna, Meg Adams, Joanna Gajewczyk i inni

 



  
Prawo mafii to pierwsza polska antologia mafijna, która powstała pod redakcją K.N Haner. Uwielbiam romanse mafijne, więc bez wahania sięgnęłam po tę pozycję. Poza tym została ona napisana przez świetne autorki, a okładka jest po prostu obłędna. Liczyłam na hit i się nie zawiodłam!

Szczerze mówiąc, Prawo mafii jest pierwszą antologia, po która kiedykolwiek sięgnęłam. Lubię, kiedy historie, które czytam mają rozpoczęcie i zakończenie. Tego raczej w tej książce nie znajdziecie, ale nie martwcie się. Dzięki tak otwartym zakończeniom możecie popuścić wodzę Waszej wyobraźni - to Wy zdecydujecie, jak dana historia się skończyła.

Książka składa się aż z 11 opowiadań, więc myślę, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. Mi osobiście najbardziej podobały się 2 opowiadania - Podążaj za mną Alicji Sinickiej oraz Kwestia wyboru J.B Grajdy. Jedno z nich miało szczęśliwe zakończenie, za co naprawdę ubóstwiam autorkę. Drugie nie zakończyło się po mojej myśli, ale już stworzyłam do niego swoje własne, szczęśliwe zakończenie. Tak, jestem niepoprawną romantyczką. Ale niech pierwsza z Was, która nie chciałaby usidlić na zawsze przystojniaka o stalowych oczach pierwsza rzuci kamieniem.

Więcej na temat tej książki już Wam nie zdradzę. Aby dowiedzieć się o niej czegoś więcej, musicie po prostu po nią sięgnąć. Ja z pewnością zrobię to jeszcze nie raz. Najchętniej powrócę do opowiadań, które już teraz pokochałam. Książkę oceniam na mocne 8/10.


Dziękuję wydawnictwu Editio Red za egzemplarz książki 💕

Wydawnictwo: Editio Red
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2021-02-10
Liczba stron: 368



Komentarze

Popularne posty