27. Mala M. Paulina Świst, Lilka Płonka

 





Świat Mali staje na głowie, kiedy dziewczyna zawiera bardzo bliską znajomość z niebieskookim bogiem seksu. Zadurzona, oszołomiona i zdezorientowana postanawia za wszelką cenę odszukać mężczyznę, który w pół godziny dał jej więcej rozkoszy niż wszyscy jej dotychczasowi faceci razem wzięci. Jak na złość, nie wiadomo skąd pojawia się „ten drugi” – szarmancki, uroczy, inteligentny sąsiad, gotów uczynić wiele w imię utrzymania dobrosąsiedzkich stosunków. Lepszy wróbel w garści czy gołąb na dachu? To najmniejszy z problemów, jakie zwalają się Mali na głowę. Część z nich dotyczy jej najlepszej przyjaciółki Zuzy, a to się Mali wcale, ale to wcale nie podoba…


                                                        ***


Mala M. to pierwsza książka autorstwa Pauliny Świst, po którą sięgnęłam, ale z pewnością nie ostatnia. Kiedy zobaczyłam okładkę książki i przeczytałam jej opis wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Nie spodziewałam się jednak czegoś, aż tak dobrego...

Pióro obu autorek jest lekkie, więc książkę czyta się naprawdę szybko. Nie sięgajcie po nią jednak nocą, ponieważ Wasz śmiech może pobudzić Waszych współlokatorów. W Malej M. znalazłam wszystko, czego szukam w dobrej książce - humor, nieco pikantnych scen oraz zagadkę. Chwilami czytając tę książkę śmiałam się do łez. 

Końcówka książki zapowiadała się bardzo ciekawie, ale zabrakło mi kropki nad i, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejną książkę opowiadającą dalsze losy  Mali i Ramzesa. 

Bardzo podobało mi się to, jak zostali wykreowani bohaterowie książki. Jest w nich czuć pewną autentyczność, zwłaszcza w Mali i Zuzie. Jednak moją ulubioną postacią został Ramzes - przystojny, inteligentny oraz niezwykle pewny siebie.

Książkę oceniam na 9/10. Serdecznie zachęcam Was do sięgnięcia po nią, znajdziecie ją w księgarniach :).


Wydawnictwo: Akurat

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Data wydania: 2021-04-14

Liczba stron: 320

Komentarze

Popularne posty