37. Ukochany pacjent, J.C. Green

 



Ukochany pacjent to debiut J.C. Green, której twórczość możecie znać z Wattpada. Uważam, że debiut jest udany i przypadnie Wam do gustu :). Pierwszym, co mnie zaskoczyło była akcja, która toczyła się w Polsce. Cieszę się, że to głównie w naszym ojczystym kraju poznaliśmy historię Luizy i Leo. 

Sięgając po ukochanego pacjenta miałam już pewne wyobrażenie tej książki oraz tego, co mogę w niej znaleźć. Ale jak się zapewne domyślacie, tutaj kolejny raz zostałam zaskoczona.

Luiza to młoda pani doktor, która po pracy w szpitalu pomaga Markowi, który jest jej przyjacielem. Przy okazji jest też gangsterem, który płaci Luizie zaleczenie rannych. Pewnego dnia kobieta ma pomóc Leo, który został postrzelony podczas jednej z akcji. Luiza ratuje mu życie i myśli,  że już nigdy więcej się nie spotkają, ale los ma dla nich zupełnie inne plany. Jak dale potoczy się historia tej dwójki? Czy Luiza porzuci swoje dawne życie dla gangstera, którego jak jej się wydaje, kocha? Aby znaleźć odpowiedzi na te pytania musicie sięgnąć po najnowszą książkę J.C. Green ;). 

Do przeczytania tej książki skusiła mnie świetna okładka i kuszący opis. Poza tym nie jest ona gruba i czyta się ją bardzo szybko. Ja pochłonęłam ją w niecały dzień. Autorka pokusiła się napisać swoją powieść z kilku perspektyw. Jedyne, do czego mogę mieć zastrzeżenie, to nie podpisanie rozdziałów odpowiednimi imionami. 

Najbardziej w tej książce zaskoczyło mnie zakończenie, które uważam za naprawdę udane :). Nie wiem czy historia doczeka się swojej kontynuacji, ale jeśli nie, to takie właśnie zakończenie, jakie zaserwowała nam autorka  uważam za ciekawe :).

W Ukochanym pacjencie znajdziecie sporo męskich postaci, ale każda z nich została w ciekawy sposób wykreowana. Spotkałam się z opiniami, że Luiza była niezdecydowana i nie wiedziała czego tak naprawdę pragnie. Nie zgadzam się z nimi. Uważam, że znalazła się ona pod wpływem Leo, który umiejętnie nią kierował. Na szczęście w porę potrafiła otrząsnąć się spod jego czaru i uratować swoje życie :).

Ukochanego pacjenta oceniam na naprawdę mocne 8/10 i serdecznie zachęcam Was do sięgnięcia po tę książkę :). 

Ślicznie dziękuję wydawnictwu Muza za egzemplarz recenzencki Ukochanego pacjenta 💕.


Wydawnictwo: Muza

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Data wydania : 2021-05-12

Liczba stron: 320

Komentarze

Popularne posty