48. Dwa tygodnie i jedna noc, Whitney G.

 


Jest koszmarnym szefem. Ciągle chce więcej. Nie można od niego uciec.

Tara, po miesiącach niepowodzeń, wreszcie uwierzyła, że los się do niej uśmiechnął – została zauważona przez boskiego Prestona Parkera, kilkukrotnego mistera Nowego Jorku, nieziemsko przystojnego miliardera. Nie spodziewa się tylko, że ten oszałamiający mężczyzna okaże się najgorszym szefem, jakiego tylko można sobie wyobrazić.

Dzięki wrodzonej determinacji Tarze udaje się utrzymać na stanowisku asystentki Parkera, właściciela sieci luksusowych hoteli, dłużej niż komukolwiek przed nią. Nawet ona ma jednak swoje granice. Po dwóch latach znoszenia obelg, wykonywania praktycznie niemożliwych zadań i konieczności bycia dostępną przez dwadzieścia cztery godziny na dobę kosztem swojego prywatnego życia składa wypowiedzenie. Z pewnością jednak nie przewidziała, w jaki sposób szef zareaguje na jej rezygnację…

***

Zacznę od tego, że uwielbiam twórczość Whitney G. Jej książki są jednymi z moich ulubionych. Uwielbiam Turbulencję oraz serię Domniemanie niewinności. Kiedy dowiedziałam się o kolejnej polskiej premierze jej książki, wiedziałam, że będę musiała ją przeczytać. 
Tara po skończeniu studiów postanawia przenieść się do Nowego Jorku i tam poszukać sobie pracy. Niestety nic nie idzie po jej myśli, a dziewczyna aby przetrwać jest zmuszona okradać hotelowy bufet. Na gorącym uczynku zostaje złapana przez samego szefa, Prestona Parkera, który zamiast wezwać policję postanawia dać jej posadę swojej sekretarki. Tak mijają dwa lata, podczas których Tara pracuje dla swojego szefa-dupka. Praca dla niego jest dobrze płatna, ale także niezwykle wymagająca. Wreszcie kobieta ma już dość i postanawia odejść. Nie wiem jednak, jak zareaguje na to jej szef...
Styl pisania autorki jak zwykle był bardzo przyjemny, a ja książkę przeczytałam w jeden dzień. Tak, jak wcześniej wspominałam uwielbiam książki Whitney G., nie inaczej jest także z powieścią Dwa tygodnie i jedna noc, która nie raz pozytywnie mnie zaskoczyła. Spodziewałam się tego, co mogę w niej znaleźć, ale okazała się ona kompletnie nieprzewidywalna. 
Ja z utęsknieniem czekam na kolejne premiery książek autorstwa Whitney G., a Was zachęcam do przeczytania powieści Dwa tygodnie i jedna noc. Zdecydowanie warto ;)

Moja ocena: 10/10
Tytuł oryginału: Two Weeks Notice
Wydawnictwo: Kobiece
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 320
Data wydania: 2021-05-19

Komentarze

Popularne posty