52. Wróć do mnie, Corinne Michaels

 



Jedna noc sprzed ośmiu lat na zawsze odmieniła jego życie.
Ocaliła mnie tamtej nocy osiem lat temu.
Żadnych imion.
Żadnych obietnic.
Tylko dwoje nieszczęśliwych ludzi, desperacko pragnących ukoić swój ból i żal.
Rankiem zniknęła i zabrała z sobą cząstkę mnie. Tego dnia pojechałem na obóz dla rekrutów. Przysiągłem sobie, że nigdy nie wrócę do Pensylwanii.

Wracam tam jednak, by pochować znienawidzonego ojca. Liczę, że razem z braćmi pozbędę się zaniedbanej farmy pełnej złych wspomnień, które chciałem wyprzeć z pamięci.
I wtedy odnajduję JĄ. Jeszcze piękniejszą niż zapamiętałem. Ma dziecko. Najbardziej uroczą istotę, jaką znam.

Mimo upływu lat moje uczucia nie zmieniają się ani trochę. Tym razem robię wszystko, by ją zatrzymać, ale kiedy wychodzą na jaw bolesne tajemnice sprzed lat, boję się, że ona znowu odejdzie…

"Wróć do mnie" to część pierwsza najnowszej serii romansów zatytułowanej "The Arrowood Brothers". Bohaterami tej czteroczęściowej opowieści są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca wracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.


                                                                        ***

W związku z niedawną premierą czwartego, ostatniego tomu z cyklu książek Arrowood Brothers postanowiłam przeczytać powieść Wróć do mnie. Do jej przeczytania zachęcił mnie głównie opis, który zapowiadał świetną lekturę. I owszem, czytanie Wróć do mnie sprawiło mi ogromną przyjemność, a główni bohaterowie skradli moje serce. 

Książka opowiada historię Ellie i Connora, najmłodszego z braci Arrowood. Ta dwójka spędziła ze sobą jedną noc przed ośmiu laty, a później każde z nich poszło w swoją stronę. Ellie wyszła za Kevina, który wydawał się być idealnym kandydatem na męża, a Connor zaciągnął się do wojska. Po ośmiu latach mężczyzna zostaje zmuszony do powrotu w rodzinne strony z powodu śmierci ojca. Tam spotyka swojego Anioła. Okazuje się jednak, że kobieta, której wiele lat temu oddał swoje serce ma męża i uroczą córeczkę. Kobieta nie jest jednak tak szczęśliwa, jak mogłoby się wydawać. Jej mąż znęca się nad nią, a ona planuje ucieczkę od niego. Pomaga jej w tym Connor, z którym córeczka Ellie szybko się zaprzyjaźnia. Tłumione przez lata uczucie wybucha na nowo ze zdwojoną siłą. Czy Ellie zdecyduje się po raz kolejny oddać swoje serce mężczyźnie? Czyją córką okaże się Hadley? Jakie sekrety skrywa Connor? Tego wszystkiego dowiecie się sięgając po książkę Wróć do mnie.

Tę książkę przeczytałam bardzo szybko, ponieważ kiedy już do niej zasiadłam nie mogłam się oderwać. Historia Ellie i Connora wciągnęła mnie bez reszty.  Cieszy mnie, że autorka pokazała, że możliwym jest poradzenie sobie z przemocą domową i ułożenie sobie życia na nowo, tak jak zrobiła to Ellie. Główna bohaterka to moja ulubienica. Była bardzo silna i odważna decydując się odejść od agresywnego męża. Nie walczyła jednak tylko o siebie - musiała bronić także Hadley. Dziewczynka od razu skradła moje serce. Jak na 7 lat była bardzo rezolutna i mądra. W bardzo krótkim czasie owinęła sobie Connora wokół małego paluszka! Co do mężczyzny, to jest on jednym z moich ulubionych męskich bohaterów literackich. Po prostu go uwielbiam! Autorka w świetny sposób pokazała, jak zatroszczył się o Ellie i Hadley. Świetnie było czytać o tym, jak ta mała zawładnęła jego sercem.

Książka została napisana z dwóch perspektyw, co pozwoliło poznać emocje i uczucia zarówno Ellie, jak i Connora. Wkrótce zabieram się za czytanie drugiej książki z cyklu i Wam radzę to samo. Naprawdę warto!


Moja ocena: 10/10

Wydawnictwo: Muza

Tytuł oryginału: Come back for me

Cykl: Arrowood Brothers (tom 1)

Lizba stron: 416

Data wydania: 2021-02-17

Komentarze

Popularne posty