53. Facet na wakacje, Paulina Świst, Anna Wolf i inni

 



Jedenaście pikantnych miłosnych historii, które zapewnią niezapomnianą podróż do krainy rozkoszy. Niezobowiązujący flirt z atrakcyjnym nieznajomym w barze, namiętny seks w hotelowym pokoju, romantyczne zachody słońca na włoskiej Sycylii, mocno zakrapiana impreza w domu gwiazdora rocka zakończona zmysłową nocą spędzoną w jego łóżku… To tylko niektóre wakacyjne przygody, na które zapraszają mistrzynie gatunku. Z tą książką lato będzie wyjątkowo gorące!

                                                                ***

Facet na wakacje to idealna pozycja na te upalne dni! Jest to antologia  zawierająca 11 gorących opowiadań, więc każdy znajdzie tu coś dla siebie! 

W facecie na wakacje znajdziecie opowiadania autorek takich jak, między innymi Anna Wolf, J.B. Grajda, Charlotte Mills, czy K.C. Hiddenstorm. Każdemu z Was zapewne spodoba się co innego, ale zapewniam, że nie ma tu opowiadań lepszych i gorszych! Każde zostało napisane na naprawdę wysokim poziomie, co sprawia, że książkę pochłania się w rekordowo krótkim czasie. 

Bez wyjątku, wszystkie opowiadania d pierwszego, do ostatniego pochłonęły mnie bez reszty. Niektóre z nich rozbawiły mnie do łez, niektóre  sprawiły, że zbierałam szczękę z podłogi, a jeszcze inne mnie wzruszyły. I oto właśnie chodzi w dobrych książkach. Powinny budzić one emocje czytelnika i porywać go ze sobą. Tak stało się w moim przypadku. 

Niezwykle zaintrygowała mnie historia, którą przedstawiła Marta Staniszewska. Natomiast przy zakończeniu opowiadania Agaty Suchockiej zbierałam szczękę z podłogi. Nie powiem Wam, które opowiadanie jest najlepsze, ponieważ takiego tu nie znajdziecie. Tak, jak już mówiłam, wszystkie są na takim samym, wysokim poziomie. Mogę jednak wskazać Wam moje jedno, ulubione, które jednocześnie mnie rozbawiło i wzruszyło. Broń Boże, inne od niego nie odstają, ale to właśnie historia J.B. Grajdy  trafiła najgłębiej do mojego serca. 

Teraz nie pozostaje Wam nic innego, jak zakupienie Faceta na wakacje i cieszenie się opowiadaniami, którymi autorki postanowiły się z nami podzielić. Zapewniam Was, że nie znajdziecie lepszego zajęcia na te upalne dni!

Za egzemplarz książki serdecznie dziękuję wydanwictwu💕


Wydawnictwo: Akurat

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Liczba stron: 416

Data wydania: 2021-06-30

Komentarze

Popularne posty