54. Zawalcz o mnie, Corinne Michaels

 

Declan Arrowood, najstarszy z czterech braci, odnoszący sukcesy biznesmen z Nowego Jorku, po śmierci znienawidzonego ojca na co najmniej pół roku zmuszony jest przeprowadzić się do Sugarloaf, niewielkiej miejscowości w Pensylwanii, w której wspólnie z braćmi się wychowywał. Taki warunek musi spełnić każdy z braci, żeby odziedziczyć spadek po ojcu. Powrót w rodzinne strony wiąże się niestety z bolesnymi wspomnieniami. To właśnie tutaj mieszka młodzieńcza miłość Declana, Sydney Hastings, która po ukończeniu prawa zatrudniła się w miejscowej kancelarii.

Związek Declana i Sydney miał być bajkową historią z gatunku tych, które kończą słowa: „i żyli długo i szczęśliwie”. Zakochani do nieprzytomności obiecywali sobie dozgonną miłość, a potem on niespodziewanie ją porzucił. Bez słowa wyjaśnienia zniknął z miasta i z jej życia.

Teraz, blisko dziesięć lat później, powraca i nie może przestać myśleć o dawnej ukochanej. Wie, że odchodząc, złamał jej serce. Jednak uczucia są silniejsze od rozsądku. Sydney również uważa, że Declan nie zasługuje na drugą szansę, ale nie potrafi bez niego żyć. Zwłaszcza że on znów jest tak blisko. Jeśli po tym wszystkim, przez co przeszli, mają być razem, Declan będzie musiał udowodnić, że mu na niej zależy.

Czy można zaufać komuś, kto wcześniej tak bardzo zranił? Czy młodzieńcza miłość ma szansę przetrwać w dorosłym życiu? A wreszcie – czy historia Declana i Sydney może zakończyć się happy endem?

***

Zawalcz o mnie to kolejna część sagi opowiadającej o braciach Arrowood. Tym razem bohaterem jest Declan, najstarszy z czwórki rodzeństwa. Teraz to on musi spędzić 6 miesięcy na rodzinnej farmie, aby odziedziczyć po ojcu spadek. Dla mężczyzny jest to podwójnie trudne zadanie, ponieważ w rodzinnym Sugarloaf mieszka jego dawna miłość Sydney. Ta dwójka od dzieciństwa pllanowała swoją przyszłość razem i przyrzekała dozgonną miłość. Wszystko jednak zmieniło się pamiętnej nocy, kiedy ojciec braci spowodował wypadek. Wtedy Declan postanowił już nigdy nie wracać do rodzinnego miasteczka. Aby chronić Sydney zerwał z nią i powiedział, że jej nie kocha. Teraz, po 8 latach nieobecności jest zmuszony wrócić do rodzinnego domu, gdzie nie jest możliwym dalsze unikanie ukochanej.
Pierwsza część z cyklu Arrowood Brothers bardzo mi się podobała. Styl pisania autorki jest bardzo przyjemny i pomimo, że porusza na poważne tematy, książkę Wróć do mnie przeczytałam w bardzo krótkim czasie. Nie sądziłam, że druga część może być równie dobra, ale się myliłam. Autora po raz kolejny wykreowała świetnych bohaterów i stworzyła niesamowitą historię. Podobało mi się, że w książce pojawiają się Ellie oraz Connor, których mogliśmy poznać w poprzedniej części. Dzięki temu możemy dowiedzieć się, co słychać u tej dwójki.
Książka, tak jak jej poprzedniczka została napisana z dwóch perspektyw, co bardzo mi się podobało. Przeczytałam ją w bardzo krótkim czasie i już nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po trzecią część z cyklu. Was również zachęcam do przeczytania tych książek! 💓

Moja ocena: 9/10
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Arrowood Brothers (tom 2)
Tytuł oryginału: Fight for me
Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2021-04-07

Komentarze

Popularne posty