63. Anioł Coltona, Agnieszka Siepielska

 



Sinners&Reapers to twardziele. To ostrzy faceci.
Colton jest jednym z nich - w pierwszym ze swoich wcieleń. W drugim jest doskonałym chirurgiem, ratującym ludzkie życie. Kiedy traci pracę, zostaje sam na sam ze swoją mroczną stroną... i nie potrafi sobie z tym poradzić. Na szczęście pojawia się ona: jego wybawienie, jego anioł. Lexi. Problem polega na tym, że ona go ocaliła, a on robi wszystko, żeby jej nie zniszczyć... Obecność ukochanej kobiety w centrum gangsterskiego światka, w którym nawet ludzkie życie ma konkretną cenę, nie mogłaby się dobrze skończyć. Dla nikogo. Mimo to Colton nie ma zamiaru zrezygnować z Lexi. Bez niej życie straciłoby dla niego wszelki sens.

***
W poprzednich książkach serii Sinners&Reapers mieliśmy przyjemność poznać historię Paxtona i Hulka. Teraz nadszedł czas na Coltona - zwariowanego doktorka i samotnego ojca małej Lily. Kiedy mężczyzna traci pracę jego życie zaczyna tracić sens. Do tego spada na niego obowiązek opieki nad malutką córką, po tym jak żona oczyszcza jego konto i ucieka. Wszystko zmienia się kiedy poznaje Lexi - siostrę Chloe, która została porwana i więziona przez 2 lata. Jego celem staje się naprawienie dziewczyny, w której widzi swojego anioła. I chociaż mogłoby wydawać się, że ta dwójka jest sobie przeznaczona i nic nie mogłoby stanąć na przeszkodzie ich miłości, na horyzoncie pojawiają się kolejne kłopoty. Chłopcy z Sinners&Reaper po raz kolejny będą musieli walczyć o życie swoje i swoich rodzin. Colton ze strachu o Lexi będzie starał trzymać się z daleka od dziewczyny, ale czy wytrwa w postanowieniu? Czy Lexi i Colton przezwyciężą wszystkie przeciwności jakie zgotował im los i stworzą szczęśliwą rodzinę?
Anioł Coltona to kolejna książka Agnieszki Siepielskiej, która niezwykle mi się spodobała. Pokochałam serię Sinners&Reapers wraz z jej bohaterami, dlatego kiedy dotarł do mnie egzemplarz tej powieści byłam niezywkle szczęśliwa i od razu zabrałam się za czytanie. Nie zajęło mi ono dużo czasu, ponieważ książka liczy sobie nieco ponad 300 stron i czyta się ją bardzo szybko. Nie mogę pominąć także okładki, która skradła moje serce, tak jak jej poprzedniczki. Jest po prostu przecudowna i z pewnością zachęca czytelnika do sięgnięcia po tę książkę.
Książka została napisana w narracji 1-osobowej. Kilka rozdziałów zostało napisanych z perspektywy Paxtona i Hulka, dzięki czemu możemy dowiedzieć się co słychać u bohaterów poprzednich części. Ogromnie podobało mi się, że autorka nie zapomniała o związkach Paxa i Nikki oraz Jaya i Chloe.
W książce Anioł Coltona jest taka scena, która wzruszyła mnie do łez i na pewno jeszcze nie raz do niej powrócę. Dotyczy ona Jess i Cole'a, ale nie mogę zdradzić Wam o co w niej chodzi. Aby się tego dowiedzieć koniecznie sięgnijcie po najnowszą powieść Agnieszki Siepielskiej.
Autorka po raz kolejny napisała zakończenie, które wbija w fotel. Już nie mogę doczekać się premiery 4 książki z cyklu Sinners&Reapers, ponieważ czuję w kościach, że będzie ona naprawdę ciekawa i porywająca, tak jak trzy poprzednie części.
Za egzemplarz recenzencki książki dziękuję wydawnictwu Akurat 💓

Moja ocena: 8/10
Wydawnictwo: Akurat
Cykl: Sinners&Reapers (tom 3)
Liczba stron: 320
Data wydania: 2021-07-14
Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Komentarze

Popularne posty