87. W świecie Łowców, Ewa Olchowa

 



Stało się. Ziściły się Twoje najgorsze obawy.
Wchłonął Cię świat Łowców, a wraz z nim nadszedł czas próby.
Walczysz o przetrwanie i odkrywasz brutalną prawdę o ich kręgu, w którym nie ma litości dla nikogo – nawet dla swoich.
Co wyniknie ze spotkania z Łowcami?
Czego dowiesz się o nich i o samej sobie?
Jakiego wyboru dokonasz?
Miłość czy życie…

***

Po przeczytaniu książki Wychodząc z ukrycia nie mogłam powstrzymać się przed natychmiastowym sięgnięciem po powieść W świeci Łowców, drugą książkę sagi Zrodzona. Jak wiecie z mojej wczorajszej recenzji, poprzednia książka zakończyła się w takim momencie, że aż grzechem byłoby nie chcieć dowiedzieć się co wydarzyło się dalej...
Ewa Olchowa po raz kolejny nie zawiodła swoich fanów i napisała książkę, która moim zdaniem jest jeszcze lepsza od części pierwszej. A należy pamiętać, że już tamta skradła moje serce.
Wychodząc z ukrycia to powieść, dzięki której mieliśmy przyjemność poznać niezwykłą nastolatkę Rose, jej babcię, przyjaciół oraz Williama. W świecie Łowców to kontynuacja tej historii, ale jeszcze bardziej ciekawa i intrygująca. Po pogrzebie Alexa, Rose trafia do macierzy Łowców. Poznaje tam  Zrodzonych oraz Nieprzemienionych Łowców i stara się im pomóc. W pogoń za nią udaje się William, ale nie wszystko jest tak łatwe jak mogłoby się udawać. Okazuje się, że miejsce od którego wcześniej miała wybrać się nastolatka wcale nie jest dla niej bezpieczne. Co stanie się kiedy Rose odkryje swoje niesamowite umiejętności? Jak postąpi kiedy wreszcie dotrze do niej William?
Książka W świecie Łowców wciągnęła mnie bez reszty i przeczytałam ją w kilka godzin. Nie mogłam się od niej oderwać, ponieważ historia Rose jest niepowtarzalna, a czytelnik cały czas zastanawia się co wydarzy się dalej. 
Autorka napisała naprawdę świetną powieść, dzięki której możemy oderwać się od codzienności i wejść do świata, w którym rządzą Łowcy i Luminaci. Cieszę się, że w tej części sagi możemy poznać Williama i jego historię. Dzięki temu bohater staje się nam jeszcze bliższy. Co do Rose, to trzeba zaznaczyć, że w porównaniu do pierwszej części nastolatka jeszcze bardziej wydoroślała. Chociaż już wcześniej była ona niezwykle dojrzałą i pojętną osobą. Obdarzyłam ogromną sympatią tę dwójkę i będę kibicowała im do końca, chociaż wiem, że będą musieli pokonać jeszcze sporo przeszkód.
Na ogromną pochwałę po raz kolejny zasługuje hipnotyzująca okładka. Jestem nią zachwycona, więc książka W świecie Łowców zajmie w moim domu honorowe miejsce, abym mogła spoglądać na nią jak najczęściej.
Rozdziały, tak jak w pierwszej książce zostały zatytułowane, co bardzo mi się podoba. Większa część książki została napisana w narracji 1-osobowej, co także mi odpowiada, bo jak wiecie takie książki czyta mi się najprzyjemniej.
Zakończenie po raz kolejny wprawiło mnie w osłupienie :). Teraz nie pozostaje mi nic innego jak sięgnąć po kolejną część sagi i dowiedzieć się co było dalej. Jestem pewna, że nie będę się nudzić, bo kto jak kto, ale Ewa Olchowa potrafi stworzyć cudowną historię, od której nie można się oderwać :).
Za egzemplarz książki serdecznie dziękuję autorce💓

Moja ocena: 10/10
Wydawnictwo: Wydawnictwo jednoosobowe
Cykl: Zrodzona (tom2)
Kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
Liczba stron: 364
Data wydania: 2019-11-08


Komentarze

Popularne posty