96. Rozdarte serce, Scarlett Cole

 





                                    ***

Rozdarte serce to drugi tom cyklu Tatuaże. Z racji tego, że książka Najtwardsza stal ogromnie mi się podobała, nie zwlekałam z czytaniem Rozdartego serca. Główną bohaterką powieści jest Drea, którą mogliśmy poznać w poprzedniej części. Dziewczyna ma 27 lat i opiekuje się schorowaną matką. Kiedy w jej życiu pojawia się przystojny tatuażysta Cujo, Drea stara się go unikać. Nie chce kolejnych komplikacji w swoim życiu. Brody jednak nie daje jej o sobie zapomnieć. Okazuje się, że zarówno on, jak i Drea zgłosili się na ochotników do przygotowania przyjęcia zaręczynowego Harper i Trenta. W ten sposób będą musieli spędzić ze sobą sporo czasu. Drea lepiej pozna Brody'iego i jego przeszłość, a Cujo dowie się z czym musi mierzyć się Drea w swoim domu. Czy ta dwójka zdoła stworzyć szczęśliwy związek? Tego dowiecie się czytając książkę Rozdarte serce ;).
Scarlett Cole po raz kolejny stworzyła historię, którą czyta się z niezwykłą lekkością, pomimo że porusz ona trudne tematy. Drea, główna bohaterka, aby utrzymać siebie i chorą matkę musi pracować na dwa etaty. Nie ułatwia jej tego rodzicielka, której zawsze coś nie pasuje i ma pretensje do córki. Bardzo polubiłam główną bohaterkę za jej upór, pracowitość i oddanie. Brody z kolei boi się zaufać kobietom. Porzucenie przez matkę oraz przebyta choroba odcisnęły na nim swoje piętno. Kiedy jednak w jego życiu pojawia się Drea, Cujo musi zastanowić się co tak naprawdę jest dla niego w życiu ważne. Czy jest to nieustanna zabawa, czy może ustatkowanie się i wejście w związek z kobietą, którą kocha.
Podczas czytania Rozdartego serca na pewno nie będziecie się nudzić. W książce oprócz romansu znajdziecie także wątek kryminalny, który mnie osobiście bardzo zaciekawił. Powieść przeczytałam w krótkim czasie, styl pisania autorki jest naprawdę przyjemny. Książka, tak jak jej poprzedniczka została napisana w narracji 3-osobowej, ale zupełnie mi to nie przeszkadzało.
Chciałam jeszcze wspomnieć o okładce książki. Moim zdaniem świetnia ona pasuje do tej powieści. Myślę, że mężczyzna, którego na niej widzimy wygląda zupełnie tak jak Cujo :).
Serdecznie zachęcam Was do sięgnięcia po serię Tatuaże, która skradła moje serce. Już nie mogę doczekać się, kiedy zacznę czytać kolejną część :).

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Akurat
Cykl: Second Circle Tattoos
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Tytuł oryginału: The Fractured Heart
Liczba stron: 352
Data wydania: 2018-06-06


Komentarze

Popularne posty