104. The Postman. Miłosna przesyłka, Adriana Rak, Angelika Ślusarczyk

 




Czy zagubiony i skrzywdzony przez los mężczyzna jest odpowiednim partnerem dla równie nieszczęśliwej kobiety?

Danka już od pierwszych chwil znajomości z Maćkiem doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak beznadziejnej sytuacji się znaleźli. Młoda kobieta, dręczona trudnymi wspomnieniami, których nie potrafi wyrzucić z pamięci, nie jest w stanie zaufać żadnemu mężczyźnie.
Postanawia jednak dać szansę tej niecodziennej relacji, niepewna, czy jest w stanie stworzyć normalny związek.
Maciej to listonosz z małej miejscowości, ceniący sobie spokojne życie z dala od miejskiego zgiełku. Kiedy poznaje Danutę, zakochuje się od pierwszego wejrzenia i pomimo przykrych doświadczeń jest gotowy na nową miłość. Jego pewność siebie i nadzieję na zbudowanie czegoś trwałego studzi zmienne zachowanie Danki, która nie może się zdecydować, czego oczekuje od tej znajomości. Mężczyzna jest na tyle zdeterminowany, że postanawia zawalczyć o miłość.

„The Postman. Miłosna przesyłka” to niezwykła, pełna emocji opowieść o tym, co w życiu najważniejsze – o miłości i walce o nią.

***

9 września premierę miała książka The Postman. Miłosna przesyłka, którą dzięki cudownym autorkom raz wydawnictwu WasPos miałam przyjemność przeczytać i zrecenzować. Już jakiś czas temu, gdy zobaczyłam okładkę powieści, zapragnęłam mieć ją na swojej półce. Ogromnie zaintrygował mnie także opis książki. Zdziwiło mnie trochę to, że głównym bohaterem jest listonosz. Chyba nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką sytuacją. Zazwyczaj nasi ulubieni męscy bohaterzy to sportowcy, biznesmani, albo członkowie mafii, a tu proszę - mamy pana listonosza. Gratuluję autorkom pomysłowości i jednocześnie dziękuję, że postanowiłyście napisać romans, którego głównym bohaterem jest wreszcie zwyczajny facet!
Główną bohaterką książki jest Danka, która przyjeżdża na wakacje do dziadków. Na miejscu poznaje przystojnego listonosza Macieja, który od pierwszego spotkania wpada jej w oko. Dziewczyna obawia się jednak zaangażowana, po tym co spotkało ją w Krakowie, gdzie studiuje. Maciej także został wcześniej skrzywdzony przez swoją byłą dziewczynę, Annę i nie planuje tworzyć nowego związku. Danka jednak na tyle zawraca mu w głowie, że dla niej postanawia złamać swoje zasady i spróbować czegoś nowego. Jak zareaguje na to dziewczyna? Czy odważy się zaufać Maćkowi i zostać jego dziewczyną? Aby się tego dowiedzieć, koniecznie sięgnijcie po najnowszą książkę Adriany Rak i Angeliki Ślusarczyk!
Miłosną przesyłkę czytałam z ogromną przyjemnością. Strona po stronie coraz lepiej poznawałam głównych bohaterów i obdarzałam ich coraz to większą sympatią. Nie mogę nie wspomnieć także o bohaterach drugoplanowych, którzy absolutnie  skradli moje serce. Mama Maćka i dziadkowie Danuty to postaci, które dodają książce niezwykłego uroku. Nie da się ich nie lubić, a autorki na ich przykładzie pokazują, że miłość nawet po upływie wielu lat nadal może być piękna. 
Bardzo polubiłam Danutę, której postępowanie i obawy przed wejściem w nowy związek doskonale rozumiem. Jest ona niezwykle silną kobietą, z której zdecydowanie można brać przykład. Maciej z koeli zaimponował mi swoją dojrzałością i wytrwałością w dążeniu do celu. Autorki stworzyły bohaterów, których po prostu nie da się nie lubić i o nich zapomnieć. Ja z pewnością jeszcze nie raz będę sięgała po Miłosną przesyłkę, aby na nowo zagłębić się w historii Danki i Maćka. To, co chyba najbardziej mi się w niej podobało, to jej realistyczność. Nie było w niej niczego naciąganego i wymuszanego. Pełno jest wśród nas takich Danut i Maćków, którzy zostali skrzywdzeni przez los, ale potrafili podnieść się z kolan i zawalczyć o siebie...

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: WasPos
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2021-09-09
Liczba stron: 306


Komentarze

Popularne posty