115. Diaboliczna miłość, P.K. Farion

 



Sara, w pięknej białej sukni, przekracza próg kościoła, w którym czeka na nią jej przyszły mąż. Jednak sielanka nie trwa zbyt długo… Oboje wciąż czują na plecach oddech śmierci.

Podczas gdy Błażej przebywa w Hiszpanii, docierają do niego tragiczne informacje. W trakcie telefonicznej rozmowy mężczyzna dowiaduje się o wypadku Sary. Samochód, którym kobieta jechała zjechał z drogi i uderzył w barierę na Moście Milenijnym, po czym wpadł do wody. Prognozy lekarzy nie pozostawiają złudzeń...

Zdruzgotany mężczyzna rzuca wszystko i jedzie do szpitala, nie wiedząc, co zastanie na miejscu. Wszystko wskazuje na nieszczęśliwy wypadek, ale czy na pewno tak było?

Ile zła jest w stanie wyrządzić człowiek, który za wszelką cenę pragnie ocalić życie drugiej osoby? Co tak naprawdę wydarzyło się na moście? I czy aby na pewno ludzie Mendozy nie maczali w tym palców? Jakie tajemnice są jeszcze do odkrycia?

***

Diaboliczna miłość to już trzecia książka z cyklu Diabelski układ, której premiery wypatrywałam z ogromną niecierpliwością. Bohaterami powieści są Sara i Błażej, których losy śledziliśmy w dwóch poprzednich częściach. Jak dalej potoczy się ich historia? Czy ta dwójka wreszcie odnajdzie swój happy end? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi na te pytania, koniecznie sięgnijcie po Diaboliczną miłość!
P.K. Farion napisała trzy absolutnie cudowne książki, które będę wspominać z rozrzewnieniem. Od pierwszej części pokochałam Sarę i Błażeja i byłam bardzo ciekawa, jak potoczą się ich losy. Nie ma co ukrywać, autorka nie była dla nich łaskawa. Ileż ta dwójka musiała przejść z powodu swojej miłości... 
Po premeirze dibaleksiego układu Błażej nie zyskał sobie sympatii wszystkich czytelniczek. Ja od początku byłam #teamBłażej, ale nie oszukujmy się, w pierwszej książce była to postać skryta i bardzo tajemnicza. Dopiero w drugiej książce, gdy cała prawda wyszła na jaw, nasz męski bohater zdobył wierne grono fanek. I myślę, że nie zawiódł go w Diabolicznej miłości. Ja osobiście bardzo lubię tego bohatera i nie wyobrażam sobie nikogo innego na jego miejsca. Nikt tak idealnie nie pasowałby do Sary, nie uzupełniał jej. W ich przypadku jest to prawdziwa miłość, która przeżyła mnóstwo, naprawdę mnóstwo wzlotów i upadków. Jednak to, co przeszli, pokazuje, że są w stanie przetrwać naprawdę wiele i żadna przeciwność losu nie jest im straszna.
Jeśli chodzi o Sarę, to jestem pełna podziwu w stosunku do jej osoby. Nie zawaham się, żeby powiedzieć, że jest ona jedną z najsilniejszych książkowych bohaterek. Niejedna kobieta na jej miejscu załamałaby się już po pierwszej tragedii, jaka spotkała Sarę. Ona jednak była nieustraszona i choć nie raz ucierpiała, to za każdym razem potrafiła wstać z kolan. Cieszę się, że autorka  w swoich książkach postanowiła pokazać jak wiele potrafią przejść kobiety i jak silnymi są one istotami.
Diaboliczna miłość została napisana zarówno z perspektywy Sary, jak i Błażeja, co ogromnie mi się spodobało. Dzięki temu zabiegowi mogliśmy poznać przemyślenia tej dwójki i lepiej zrozumieć ich postępowanie. 
Jeśli polubiliście Diabelski układ, a Diabelna prawda Was zaskoczyła, to Diaboliczna miłość jest zdecydowanie dla Was! Moim zdaniem to najlepsza książka z całej serii, którą gorąco Wam polecam. Mam wrażenie, że książka spośród wszystkich, została najlepiej napisana. Styl autorki od początku był bardzo przyjemny, ale teraz przeszła ona samą siebie. A może to po prostu historia jest aż tak dobra? W każdym bądź razie uważam, że wszyscy fani romansów bez zwłoki powinni poznać całą serię P.K. Farion. Jestem pewna, że nie będziecie zawiedzeni. 
Myślę, że na pochwałę zasługuje także okładka powieści, która zdecydowanie skradła moje serce. Wyróżnia się ona na tle dwóch pozostałych i zdecydowanie przyciąga wzrok!
Cieszę się, że autorka postanowiła zakończyć historię Sary i Błażej w taki, a nie inny sposób. Przyznam, że na ostatniej stronie uroniłam łezkę, bo moja przygoda czytelnicza z tymi bohaterami trwała już kilka miesięcy. Muszę Wam jednak zdradzić, że epilog w pełni mnie usatysfakcjonował ;).
Teraz wyczekuję kolejnych nowości od autorki, po które z ogromną przyjemnością sięgnę. 
Za egzemplarz recenzencki książki serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza 💓

Moja ocena: 10/10
Wydawnictwo: Akurat
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Diabelski układ (tom3)
Liczba stron: 320
Data wydania: 2021-10-06

Komentarze

Popularne posty