116. LoveInk you, K.N. Haner

 



\




Taka miłość zdarza się tylko raz w życiu.
Przez taką miłość zostajesz z niczym.
Dla takiej miłości jesteś w stanie zrobić wszystko.
Isaac to przystojny i arogancki bad boy, który liczy się tylko z dwójką swoich przyjaciół. Nick i Kallan są dla niego, jak bracia. Wychowali się razem w domu dziecka. Mieli tylko siebie, a moment w którym zgłoszenie ich studia tatuażu do telewizyjnego reality show wygrało z tysiącami innych zgłoszeń, odmienił ich życie na zawsze.
Nina to dziewczyna enigma. Wrażliwa i piękna dusza, która skrywa w sobie mnóstwo tajemnic.
Kiedy ich drogi przypadkiem się przecinają, następuje emocjonalne trzęsienie ziemi. Z wybuchem takich namiętności i uczuć nie da się walczyć. I kiedy Isaac stawia wszystko na jedną kartę i postanawia się zmienić, to Nina rozpływa się w powietrzu. Zdesperowany tatuażysta decyduje się na wszelką cenę odnaleźć dziewczynę i dowiedzieć się, co kryje się za jej zniknięciem, ale to, co odkrywa, zmienia jego życie na zawsze. Co więcej, budzi w nim instynkty, które pchają go na ciemną stronę. Ale czy to wystarczy, by uratować tę miłość?


                                                                        ***

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzja powieści autorstwa K.N. Haner. Czy znacie twórczość tej autorki? Jestem pewna, że tak. Napisała ona mnóstwo powieści, które jednych oczarowały, innych raczej zniechęciły. Ja z ogromnym zainteresowaniem podeszłam do jej najnowszej książki LoveInk you. Już sam jej opis bardzo mnie zaintrygował i zapragnęłam ją przeczytać. Gdy dostałam swój egzemplarz od wydawnictwa Muza byłam nim oczarowana. Pierwszy raz spotkałam się z tak cudowną okładką, która mnie wręcz oczarowała. Proszę o więcej takich!

Głównym bohaterem powieści jest tatuażysta Isaac, który wraz z dwójką swoich przyjaciół prowadzi salon tatuażu. Cała trójka dzięki udziale w reality show stała się popularna i ma mnóstwo fanów. Isaac jest typowym playboyem - co noc ma nową dziewczynę, a nawet dwie i nie bawi się w związki. Wszystko zmieni się, kiedy poznaje Ninę - niezwykle piękną, ale równie tajemniczą dziewczynę, która od pierwszego spotkania zwraca mu w głowie. Chłopak pod jej wpływem bardzo szybko się zmienia i darzy ją coraz to głębszymi uczuciami. Nadal jednak nie posiada zbyt wielu informacji o dziewczynie, ani jej przyszłości. Pewnego dnia Nina niespodziewanie znika z jego życia, nie odbiera telefonów i nie odpowiada na wiadomości. Jak dalej postąpi Isaac, który poczuł się ogromnie zraniony? Czy powróci do dawnych nawyków? Jaką tajemnicę skrywa Nina? Aby się tego dowiedzieć koniecznie sięgnijcie po książkę LoveInk you.

Mam wrażenie, że K.N. Haner stworzyła książkę zupełnie inną od dotychczasowych. Pełną uczuć, emocji i przemyśleń głównego bohatera. To właśnie z jego perspektywy została napisana cała książka, dzięki czemu możemy dokładnie zaobserwować przemianę, jaką przeszedł. Akcja w książce toczy się bardzo szybko, dlatego też czyta się ją w naprawdę ekspresowym tempie Mi zajęło to kilka godzin. Bardzo polubiłam głównego bohatera, którego tak naprawdę w książce poznajemy najlepiej. Nina z kolei od samego początku jest osobą skrytą i tajemniczą. Bardzo intrygowała mnie jej postać i byłam ciekawa jaką tajemnicę skrywa.

W książce pojawiają się także najlepsi przyjaciele Issac'a - Nick i Kall, którzy są dla niego bardzo ważni, poznał się z nimi już w domu dziecka i od tego momentu są nierozłączni. Jest jeszcze Kira, która pojawiła się w ich życiu dosyć niespodziewanie. Bardzo polubiłam jej postać i z ogromną przyjemnością dowiedziałabym się jak dalej potoczyły się jej losy. Mam nadzieję, że ten wątek wkrótce zostanie rozwinięty przez autorkę :).

Podsumowując. LoveInk you to książka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Jestem pewna, że sięgnę po nią jeszcze nie raz, a Was zachęcam do jej zakupu. Myślę, że przypadnie Wam ona do gustu, a jej zakończenie wbije Was w fotel, tak jak mnie. To właśnie zakończenie jest chyba moją ulubioną częścią książki i będę wracała do niego najczęściej :).


Moja ocena: 9/10

Wydawnictwo: Muza

Seria: LoveInk you

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Liczba stron: 384

Data wydania: 2021-109-29

Komentarze

Popularne posty