124. Ukochana gangstera, I.M Darkss

 



Gorąca, mroczna i niebezpiecznie wciągająca.
Ojciec Elizabeth Hallwell jest człowiekiem bezwzględnym i chciwym. Do tego stopnia, że nie waha się oddać swojej córki gangsterowi Loganowi Rothowi. Elizabeth ma za zadanie zdobyć jego miłość. Okazuje się jednak, że to nie takie proste, ponieważ jakiekolwiek głębsze uczucia są Loganowi całkowicie obce – a przynajmniej on tak o sobie myśli. Czy obecność Elizabeth zdoła to zmienić, a jeśli tak, to, jakie będą tego konsekwencje?
I.M. Darkss napisała książkę, która rozpala do czerwoności. Przygotujcie się na mocną historię pełną odważnych scen erotycznych, które niejedną czytelniczkę przyprawią o szybsze bicie serca.

***

Bardzo lubię romanse z wątkiem mafijnym, więc gdy poznałam tytuł najnowszej powieści autorstwa I.M. Darkss byłam bardzo uradowana. Niezwykle spodobała mi się jej okładka, która moim zdaniem idealnie współgra z tym, co dzieje się w książce. Opis z kolei jest szalenie intrygujący i zachęcający do sięgnięcia po tę powieść. Z tego miejsca pragnę więc serdecznie podziękować wydawnictwu Muza za nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego i umożliwienie przeczytania Ukochanej gangstera.
Główną bohaterką jest młodziutka Elizabeth Hallwell. Akcja rozpoczyna się w momencie, gdy bezwzględny i chciwy ojciec wpycha ją w ramiona Logana Roth'a - okrutnego gangstera. Zadaniem Elizabeth jest zdobycie jego miłości. Jak się okazuje, jest to zadanie arcytrudne, bowiem Loganowi nie są znane żadne głębsze uczucia. Czy dziewczyna zdoła go ich nauczyć? Czy Logan poczuje do niej coś więcej? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, koniecznie sięgnijcie po najnowszą powieść I.M. Darkss!
Pióro autorki jest mi już dosyć dobrze znane, ale za każdym razem i tak czymś mnie zaskakuje. I.M. Darkss ma niepowtarzalny dar tworzenia unikatowych historii, wyróżniających się na tle pozostałych. Tak samo jest z Ukochaną gangstera - znamy już przecież mnóstwo powieści, gdzie aż roi się od mafii i myślimy, że już nic nie jest w stanie nas zaskoczyć. I tu właśnie pojawia się autorka, która pisze książkę wyjątkową, totalnie zaskakującą i podbijając serce każdego czytelnika. Bohaterów, których wykreowała, po prostu nie da się nie polubić. Poza tym historia przez nią opowiedziana jest oryginalna i wciągająca do tego stopnia, że pochłonęłam ją w kilka godzin. Czego chcieć więcej od dobrego romansu? Ja dosłownie ubóstwiam takie książki, które sprawiają, że jestem w stanie zapomnieć o otaczającej mnie rzeczywistości. Ukochana gangstera jest właśnie taką książką i serdecznie zachęcam Was do jej zakupu.
Tak, jak już wcześniej wspomniałam, bardzo polubiłam głównych bohaterów. I.M. Darkss we wspaniały sposób pokazała przemianę, jaką przeszła Elizabeth. Nie była ona gwałtowna, raczej stopniowa, a dzięki temu bardzo realna. Dziewczyna na początku była bardzo przestraszona, za wszystko przepraszała Logana i chciała być mu we wszystkim posłuszna. z czasem zaczęła ona nabierać pewności siebie i pokazywała swoje pazurki. Logan z koeli zaskoczył mnie swoją troską i opiekuńczością względem dziewczyny. Dla innych był twardym gangsterem, którego się bali, dla niej potrafił się zmienić i pokazać swoje drugie oblicze.
Autorka pokazała, że każdy z na zasługuje na miłość. Wystarczy po prostu znaleźć odpowiednią osobę, która nas jej nauczy. Kimś takim była właśnie Elizabeth dla Logana.
Ukochaną gangstera polecam wszystkim miłośnikom romansów, którzy liczą na chwilowe oderwanie od rzeczywistości. Jest to powieść idealna na jeden wieczór. W moim sercu pozostanie na pewno na długo i z pewnością wrócę do niej jeszcze nie raz!

Moja ocena: 10/10
Wydawnictwo: Akurat
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2021-11-03
Liczba stron: 320


Komentarze

Popularne posty