131. Zerwana relacja, Małgorzata Smolec

 


Oliwia i Michael próbują być razem. Nie jest to łatwe, ponieważ mężczyzna coś ukrywa. Kobieta domyśla się, że ten sekret wiąże się z Ivanem, ale nie może rozwikłać tej zagadki.
Tymczasem zachowanie Michaela zaczyna ją odpychać. Ich relacji nie pomaga również fakt, że ojciec Michaela wydaje się nie akceptować Oliwii. Dziewczyna dowiaduje się, że mężczyzna ma upatrzoną inną wybrankę dla syna.
Tajemnice między kochankami piętrzą się bez końca. Kobieta nie zdaje sobie sprawy, jakie jeszcze sekrety skrywa przed nią Michael. Kiedy je wreszcie pozna, będzie zszokowana.
Czy ich relację da się uratować? Czy od początku była skazana na porażkę?

                                                                           ***

Zerwana relacja to najnowsza książka autorstwa Małgorzaty Smolec i kontynuacja powieści Relacja (poza)służbowa. Dzięki uprzejmości cudownej autorki miałam przyjemność zrecenzować część pierwszą serii Majorkański kilka miesięcy temu, a teraz także Zerwaną relację. Z ogromną niecierpliwością wyczekiwałam premiery tej książki, ponieważ zakończenie części pierwszej pozostawiło we mnie ogromny niedosyt. Byłam bardzo ciekawa jak dalej potoczą się losy Oliwii i Michaela, więc z ogromną przyjemnością zabrałam się za czytanie Zerwanej relacji.
W książce dowiadujemy się jaka była dalsza część historii bohaterów pierwszej części. Nad ich związkiem zawisają ciemne chmury, ale przecież wszyscy dobrze wiemy, że prawdziwa miłość jest w stanie przezwyciężyć wszystkie przeciwności losu. 
Autorka zabiera nas w cudowną podróż na Majorkę, więc książkę czyta się z ogromną przyjemnością, gdy na dworze wieje wiatr i pada deszcz. W trakcie czytania poczułam się tak, jakbym wraz z bohaterami zwiedzała te miejsca i było to naprawdę przyjemne.
Styl pisania autorki przypadł mi do gustu już przy okazji czytania Relacji (poza)służbowej, więc Zerwaną relację pochłonęłam w kilka godzin. 
Muszę wspomnieć także o okładce książki, która skradła moje serce. Jest ona bardzo dopracowana i niesamowicie komponuje się z pierwszą częścią. Obie książki zajęły już honorowe miejsce w mojej biblioteczce!
Mam wrażenie, że Zerwana relacja jest nieco bardziej odważna od swojej poprzedniczki. Czasami przyprawia o rumieńce na policzkach, ale zdarzają się także momenty, w których czytelnik odczuwa złość albo smutek. To bardzo dobrze świadczy o książce, ponieważ ceni się, kiedy wywołuje ona w czytelniku różne emocje. Tak właśnie jest w przypadku najnowszej książki Małgorzaty Smoleń. 
Na tej części autorka postanowiła zakończyć historię Oliwii i Michaela. W jaki sposób? Aby się tego dowiedzieć, koniecznie sięgnijcie po Zerwaną relację! Nie zapomnijcie o tym, aby po jej przeczytaniu podzielić się ze mną swoimi wrażeniami. Mam nadzieję, że pokochacie tę książkę równie mocno jak ja. 
Ja tymczasem z niecierpliwością wyczekuję kolejnych powieści autorki. Moim zdaniem Zerwana relacja została jeszcze bardziej dopracowana od swojej poprzedniczki, więc kolejna książka Małgorzaty Smolec powinna być arcydziełem!

Moja ocena: 10/10
Wydawnictwo: NieZwykłe
Cykl: Majorkański (tom 2)
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2021-09-29
Liczba stron: 228


Komentarze

Popularne posty