149. Klątwa Berserkera, Anna Wolf

 



Miłość, zdrada, zbrodnia i wielkie namiętności w scenerii kamiennych fortec, rycerskich potyczek i krwawych bitew. Czy klątwa rzucona przez konającą pani na zamku na ród Istrel doprowadzi do jego zagłady? A może miłość, która niespodziewanie rozkwitnie pod osłoną nocy, przywróci nadzieję tam, gdzie jej już od dawna nie było? Jeżeli ktoś miał wątpliwości, czy przed wiekami ludzie nienawidzili i kochali równie mocno jak teraz, to ta książka raz na zawsze je rozwieje. Nieokiełznana namiętność była i zawsze będzie ponadczasowa, tak samo jak pogarda i żądza zemsty.

***

Czy lubicie romanse średniowieczne? Ja raczej sięgam po nie rzadko. Ostatnio jednak postanowiłam przeczytać książkę Jak rozkochałam w sobie księcia i skradła ona moje serce. Wszystko świetnie się złożyło, ponieważ 12 stycznia premierę miała najnowsza powieść Anny Wolf - Klątwa Berserkera, którą natychmiast postanowiłam przeczytać. Opowiada ona historię pięknej Bianki oraz naznaczonego licznymi bliznami Ilandera. On jest pozbawiony poczucia własnej wartości, ona została obiecana innemu mężczyźnie. Kiedy dziewczyna trafia do jego zamku przekonuje się, że nie wszyscy władcy są źli i bezwzględni. Ilander szybko obdarza Biankę sympatią i nie chce oddać jej w ręce mężczyzny, który może ją skrzywdzić. Jak potoczy się ich historia? Czy miłość ma szanse zwyciężyć? Koniecznie sięgnijcie po Klątwę Berserkera, aby poznać odpowiedzi na te pytania!
Anna Wolf już dawno zdobyła moje serce swoimi powieściami, jednak teraz, po przeczytaniu jej najnowszej książki moje uwielbienie do jej twórczości wskoczyło na jeszcze wyższy poziom! Anna Wolf ma niezaprzeczalny talent do tworzenia świetnych historii, a jej styl pisania odkąd pamiętam, bardzo mi odpowiadał. Klątwa Berserkera została napisana językiem dopasowanym do średniowiecza i jestem pod ogromnym wrażeniem tego, że autorka postanowiła się podjąć tak trudnego zadania. Wyszło jej to znakomicie i wprowadziło w niepowtarzalny klimat tamtych czasów. Na kilka godzin dzięki autorce mogłam przenieść się do odległych wieków i zapomnieć o zmartwieniach codziennego dnia.
Opowieść o Biance i Iladerze skradła moje serce już od pierwszej przeczytanej strony. Komu mogę polecić tę książkę? Przede wszystkim zagorzałym fanom romansów średniowiecznych, ale także miłośnikom Pięknej i Bestii. Klątwa Berserkera jest niewątpliwie nową odsłoną tej historii, którą każdy z nas zapewne zna z czasów dzieciństwa. 
Ja jestem zauroczona tą książką i mam nadzieję, że już wkrótce autorka pokusi się napisać coś w podobnym stylu. Ja biorę się za czytanie kolejnej książki, a Wy koniecznie poznajcie historię Bianki i Ilandera! A jeśli jesteście już po przeczytaniu książki, koniecznie podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami!
Za egzemplarz recenzencki książki serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza.

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Akurat
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 318
Data wydania: 2022-01-12



Komentarze

Popularne posty