152. Paparazzi kropka com, Małgorzata Nowodworska

 



Sława ma swoją cenę… A co, jeśli okaże się zbyt wysoka?
Dwudziestoletnia Laura Wójcik startuje w kolejnej edycji popularnego talent show. Pragnie robić to, co od zawsze sprawia jej radość – śpiewać. Nieoczekiwana wygrana otwiera dziewczynie drzwi do świata show biznesu, wielkich nazwisk i zawrotnych karier. Jej nazwisko zaczyna coraz częściej pojawiać się w portalach plotkarskich, a ona sama z fascynacją śledzi narastający wokół niej szum medialny. Ale to, co wydawało się jej tak kuszące, wkrótce rodzi frustrację i staje się źródłem zmartwień. Okazuje się, że aby być prawdziwym celebrytą, trzeba mieć naprawdę grubą skórę i stalowe nerwy… Narkotyki, przypadkowy seks i wszechobecne intrygi to coś, czego Laura nie potrafi zaakceptować. Czy będzie umiała dokonać właściwego wyboru, gdy przyjdzie czas na zapłatę za spełnienie dziecięcych marzeń?

***

Cześć Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją moje pierwszego patronatu. Na samym początku chciałabym podziękować za zaufanie cudownej autorce - Małgorzacie Nowodworskiej, która jako pierwsza dała mi szansę oraz wydawnictwu Novae Res. 
Co jako pierwsze skłoniło mnie do przeczytania książki ,,Paparazzi kropka com"? Była to niebanalna okładka, dosyć skromna, a jednak w stu procentach oddająca klimat powieści. Bo właśnie o tym jest ta książka - o młodej dziewczynie, która bierze udział w popularnym talent show. Kiedy okazuje się, że to ona jest zwyciężczynią, jej życie zmienia się o 180 stopni. Coraz więcej ludzi zaczyna ją rozpoznawać, jest zapraszana na wywiady, a portale plotkarskie piszą o niej artykuły. Jednak to, co wydaje się być atrakcyjne, wcale takim nie jest. Wielka sława i rozgłos nie niosą za sobą tylko pozytywnych rzeczy, wręcz przeciwnie. Łączą się z nimi ogromne rozterki oraz zmartwienia. Popularność zaczyna rodzić także frustrację? Jak w nowej rzeczywistości odnajdzie się 20-letnia Laura Wójcik? Czy pozwoli, aby świat show biznesu ją zmienił i odcisnął na niej swoje piętno? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, musicie sięgnąć po najnowszą powieść autorstwa Małgorzaty Nowodworskiej!
Myślę, że większość z nas na pewnym etapie swojego życia zamarzył o tym, aby być rozpoznawalnym. Udzielanie wywiadów, występowanie w telewizji i stanie na wielkiej scenie wydaje się być bardzo atrakcyjne. Znam osoby z ogromnym talentem, które skrycie marzą o dostaniu się do jakiegoś talent show, zaprezentowaniu się szerszej publiczności. Oczywiście nie zawsze udaje się te marzenia spełniać, czasami nie ma po prostu takich możliwości, ale co jeśli jednak się nam powiedzie? Co jeżeli dostaniemy się do takiego programu, a później zostaniemy zwycięzcami? Wydawać by się mogło, że jest to spełnienie marzeń, później może być już tylko lepiej - wielkie pieniądze, sława i rozpoznawalność nie wydają się przecież takie złe. Ale książka Paparazzi kropka com pokazuje, że sława może zniszczyć nasze życie. Autorka bardzo rozsądnie podeszła do tematu i stworzyła historię niezwykle pouczająca i realistyczną. W końcu każdy z nas mógłby być Larą Wójcik, która po wygraniu programu stanęła przed wieloma niezwykle trudnymi wyborami. W tym wszystkim pozostała jednak sobą. Tak zwana woda sodowa nie uderzyła jej do łowy, a dziewczyna robiła wszystko, by się nie zmienić. Towarzyszyli jej w tym między innymi rodzice, brat, przesympatyczna sąsiadka, czy przyjaciółka Kaja. Małgorzata Nowodworska nie zapomniała o najbliższych głównej bohaterki. Pokazała łączące ich relacje, co wpływa niezwykle pozytywnie na odbiór całej książki. Dzięki tym działaniom, oraz dzięki temu, że Laura była taką "zwykłą dziewczyną", do której nikt z nas nie bałby się zagadać , czytelnik zaczyna czuć nierozerwalną więź z książką i historią w niej opowiedzianą. Tak też było w moim przypadku, mam nadzieję, że Wasze odczucia po jej przeczytaniu będą podobne. 
Serdecznie zachęca Was do zakupu książki Paparazzi kropka com. Jestem pewna, że opowieść o Laurze Was porwie i zachwyci. Zapewniam, że przeczytanie książki nie powinno zabrać Wam wiele czasu. Liczy sobie ona troszkę więcej niż 200 stron, a styl pisania autorki sprawia, że czyta się ją w ekspresowym tempie. Ja jestem pewna, że do tej powieści będę wracać jeszcze nie raz. Ma ona w sobie cos takiego, że przyciąga czytelnika od pierwszej strony i zmusza do refleksji. Wiele razy musiałam zrobić sobie małą przerwę podczas czytania, żeby przemyśleć pewne kwestie. Po przeczytaniu książki nadal o niej myślałam i zadawałam sobie kolejne pytania.
Chociaż mogłoby się wydawać, że Małgorzata Nowodworska napisała książę, która raczej nie jest w stanie zaskoczyć, to absolutnie nie jest to prawdą. Autorka stworzyła niebanalną historię pełną zaskoczeń. Ja sama myślałam, że książka skończy się w zupełnie inny sposób, a jednak czekało mnie bardzo pozytywne zaskoczenie. 
Mam nadzieję, że podczas czytania powieści będziecie się bawić równie dobrze, jak ja. Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi opiniami! Myślę, że autorka także będzie wdzięczna za Wasze opinie  :).

Moja ocena: 10/10
Wydawnictwo: Novae Res
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2022-02-04
Liczba stron: 224

Komentarze

Popularne posty