157. Crazy love, Dakota Arizona i inni

 



Cztery ciepłe, romantyczne, a czasami humorystyczne opowiadania o miłości.

Skay, dziewczyna z bogatego domu ucieka przed niechcianym ślubem. Niestety rozbija się w górach z wynajętym pilotem i to tuż przed walentynkami. Czy Alaska ich rozgrzeje?

Mila Walker jeździ autostopem. Nieświadomie wsiada do auta przystojnego przemytnika narkotyków. Mimo niebezpieczeństwa to będzie pełna humoru wyprawa! Ta historia z pewnością zapadnie jej w pamięci.

***

Cześć Kochani! Czy lubicie czasami sięgać po antologie opowiadań? Ja muszę przyznać, że ostatnimi czasu robię to dosyć często. Lubię poznać w jednej książce kilka krótkich historii, kóre czasami mnie rozbawią, a czasami wzruszą do łez. Z razji tego, że już za dwa dni obchodzić będziemy Walentynki, 4  wspaniałe polskie autorki zdecydowały się napisać dla nas krótką antologię. Z ogromną przyjemnością zabrałam się do jej przeczytania, a za umożliwienie tego serdecznie dziękuję wydawnictwu Spark! Pamiętajcie jednak, że antologia jest dostępna tylko i wyłącznie na Legimi!❤
Pierwsze z opowiadań napisała dla nas Dakota Ariozona, której z pewnością nie muszę Wam przedstawiać. Główna bohaterka,  Mila Walker to dziewczyna, która podróżuje autostopem. Pewnego dnia wsiada do wozu pełnego mężczyzn, którzy okazują się być przemytnikami. Jeden z nich szczególnie zwraca uwagę dziewczyny, jednak kompletnie ją ignoruje. Jak potoczy się ta historia?  Autorka stworzyła świetne opowiadanie, która będzie miało swój ciąg dalszy. Już nie mogę się go doczekać!
"Miłość nie jedno ma imię" to opowiadanie, które napisała dla nas Dagmara Rek. Fistoria Moniki i Kamila skradła moje serce od pierwszej strony. Autorka napisała mega ciepłe i romantyczne opowiadanie, które z pewnością Was zauroczy. Jest ono wprost idealne na walentynkowy wieczór!
K.E. December napisała opowiadanie pt. "Tylko mnie kochaj", które moim zdaniem jest zdecydowanie za krótkie. Opowiada ono historię Claire, która ucieka od swojeo despotycznego ojca. Dziewczyna zatrudia się w barze, w którym poznaje Jareda. Mężczyzna od samego początku pokazuje, że nie darzy Claire sympatią, ale czy tak jest rzeczywiście? Jaką tajemnicę skrywa Jared? Chętnie przeczytałabym całą książkę poświęconą tym boaterom, a nie tylko krótkie opowiadanie!
Ostatnie z opowiadań - "Lot do szczęścia" napisała A. November. Jest ono najdłuższe i zdecydowanie najbardziej zabawne. Główną bofaterką jest Skay, która ucieka z rodzinneo domu, aby uniknąć niechcianego ślubu. Wkrótce potem rozbija się z wraz przystojnym pilotem w górach. Dziewczyna zrobi jednak wszystko, aby jak najszybciej wziąć z kimś ślub i uwolnić się spod władzy ojca. Jest to opowiadanie pełne humoru i zabawnych tekstów. Od razu polubiłam głównych bohaterów i kibicowałam im przez kolejne 60 stron.
Każde z tych opowiadań jest na swój sposób wyjątkowe. Myślę, że doskonałym pomysłem jest przeczytać tę antologię właśnie w Walentynki. Zwłaszcza, że całość dostępna jest na Legimi. Ja serdecznie Was do tego zachęcam. Sama bawiłam się świetnie podczas czytania wszystkich opowiadań i nie potrafię wybrać swojego ulubionego. Widać, że każda z autorek zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby historia przez nią opowiedziana pozostała na długo w pamięci.
Po przeczytaniu antologii koniecznie dajcie znać, które z opowiadań spodobało się Wam najbardziej!

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Spark
Kateoria: literatura obyczajowa, romans

Komentarze

Popularne posty