163. Niepokorna księżniczka, Ewelina Nawara i Małgorzata Falkowska

 




Współczesna i bardzo niegrzeczna wersja Aladyna. Nie mamy tutaj jednak ukochanego ojca, lecz tyrana, trzymającego córkę w złotej klatce, zamiast złodzieja pojawia się przystojny ochroniarz o dobrym sercu. Księżniczka Jasmina to piękna kobieta, marząca o wolności i spełnianiu swoich marzeń, z dala od ciężaru, jaki niesie ze sobą władza. Zakazane uczucie, gorąca namiętność, pikantne sceny i ostry język – z tą książką nie ma mowy o nudzie.

***

Jestem pewna, że znacie serię "Kingdom of Martagon" autorstwa Eweliny Nawary i Małgorzaty Falkowskiej. Dwie poprzednie części opowiadały historię niezwykle zbliżone tematycznie do "Kopciuszka" i "Pięknej i Bestii" tyle, że w wersji dla dorosłych. Teraz nadszedł czas na wyczekiwanego przez wielu "Aladyna". 
Tym razem bohaterką jest Jasmina - księżniczka Benorii, która przez swoje nieodpowiednie i wulgarne zachowanie zostaje 
wysłana do Martagonu, by tam się uspokoiła i nabrała ogłady. Opiekę nad nią sprawować ma Mason, kórego poznać mogliśmy już w pierszej części serii. Mężczyzna jest niezwykle zdyscyplinowany i zawsze trzyma się swoich zasad. Co stanie się, gdy na jego drodze stanie zbuntowana księżniczka? Czy mężczyzna jej ulegnie, a może zrobi wszystko, by trzymać się od niej z daleka? Odpowiedź na o pytanie znajdziecie w książce "Niepokorna księżniczka"!
Muszę przyznać, że na tę powieść czekałam już od dłuższego czasu i czułam, że ta część stanie się moją ulubioną. Nie myliłam się, a historia Jasminy i Masona podbiła moje serce. Szczerze uśmiałam się podczas czytania książki, ale były też takie momenty, podczas których się wzruszyłam. Tak, jak w dwóch poprzednich częściach, tak i tutaj, wszystkie rozdziały są dosyć krótkie, co wpływa na szybkość czytania książki. Bardzo podoba mi się pomysł, żeby przeplatać narrację Jasminy i Masona, dzięki czemu możemy poznać pogląd na daną sytuację dwójki bohaterów. Książkę przeczytałam w ekspresowym tempie i sama nie wiem co miało na to wpływ - wciągająca bez reszty akcja, czy też może styl pisania autorek, który wręcz uwielbiam...
Zakończenie powieści ogromnie mi się spodobało, bo zostało napisane aż z 6 perspektyw! Cieszę się, że mogłam dowiedzieć się, co dzieje się po latach u Willa i Olimpii oraz Simona i Majki. Jest mi jednak przykro, że to już ostatnia książka z serii "Kingdom of Martagon". Bardzo ją polubiłam i chętnie przeczytałabym jeszcze jakąś historię mającą miejsce w tym urokliwym królestwie.
Tak, jak wcześniej wspomniałam, ta część jest moją ulubioną, ale serdecznie zachęcam Was do zapoznania się z dwoma poprzednimi, jeśli jeszcze ich nie czytaliście. Oczywiście ich znajomośc nie jest konieczna do przeczytania "Niepokornej księżniczki", ale z pewnością ułatwi Wam zrozumienie wielu kwestii. 
Jeśli jesteście już po przeczytaniu powieści, koniecznie dajcie mi znać jak Wam się ona podobała! Czy skradła Wasze serca, tak jak moje? Czekam na Wasze opinie!
Dziękuję wydawnictwu Muza za egzemplarz książki do recenzji!

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Muza
Cykl: Kindom of Martaon (tom 3)
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2022-02-02
Liczba stron: 320

Komentarze

Popularne posty