169. Club Sensual Desire. Zaufaj przeznaczeniu, K.A. Zysk

 


Pożądanie. Luksus. Seks. Miłość

Duncan Frensby jest właścicielem dobrze prosperujących, ekskluzywnych klubów nocnych. Przez chorobę stracił miłość swojego życia i od tej pory zamknął się na jakiekolwiek uczucia. Jego jedyną rozrywką są seksualne rytuały w Sensual Desire oraz spontaniczne i pełne uniesień spotkania z Adeline.

Adeline już od dawna zakochana jest w Duncanie. Wie, że on nie zapewni jej miłości. Mimo wszystko stara się do niego zbliżyć i dowiedzieć się, dlaczego broni się przed uczuciami.

Gdy odkrywa jego tajemnicę, okazuje się, że jest na przegranej pozycji. Jak ma walczyć z duchem ukochanej Duncana? Czy warto grać w tę grę i spełniać jego erotyczne fantazje?

Przesiąknięta namiętnością oraz elementami BDSM opowieść, w której najważniejsze są emocje! Ta historia rozpali Twoje zmysły.

"Pełna emocji, namiętności i ostrego seksu powieść o tym, że tajemnice zawsze wychodzą na jaw, a z przeszłością należy się zmierzyć, by móc budować siebie na nowo. Serdecznie polecam!" K.N. Haner

***

Cześć Kochani! Co u Was słychać? Jaką książkę teraz czytacie? Ja ostatnio zdecydowałam się sięgnąć po "Club Sensual Desire. Zaufaj przeznaczeniu" autorstwa K.A. Zysk. Jestem ogromną fanką "Niebezpiecznego układu", pierwszej części, dlatego też nie mogłam sobie odpuścić tej pozycji. Byłam jej bardzo ciekawa i nie zawiodłam się. Wręcz przeciwnie, po przeczytaniu książki jestem zachwycona i już nie mogę się doczekać kolejnych dzieł autorki!
Jak zapewne pamiętacie, w pierwszej części poznać mogliśmy historię Julianny i Austina. Tamta powieść niesamowicie mi się spodobała i sprawiła, że pokochałam pióro autorki. W "Zaufaj przeznaczeniu" bliżej możemy poznać przyjaciół bohaterów pierwszego tomu - Adeline i Duncana. Muszę przyznać, że od czasu przeczytania pierwszego tomu nie mogłam doczekać się tej historii. Jej bohaterowie zaintrygowali mnie od początku i byłam bardzo ciekawa książki o nich. 
Gdybym miała wybierać pomiędzy pierwszą, a drugą częścią, to "Zaufaj przeznaczeniu" zdecydowanie by wygrało, chociaż "Niebezpieczny układ" także skradł moje serce. Druga część jednak podobała mi się o wiele bardziej. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Być może miał na to wpływ mój czas oczekiwania na tę historię. Bardzo polubiłam także głównych bohaterów, którzy zostali doskonale wykreowani. 
Wszystkie sceny zostały napisane ze smakiem, a styl pisania autorki od razu przypadł mi do gustu. Świetnie, że autorka zdecydowała się napisać rozdziały zarówno z perspektywy 
Adeline, jak i Duncana, dzięki czemu mogliśmy poznać myśli i uczucia ich obojga. Bardzo ciekawie została opisana zmiana jaka zachodziła stopniowo w głównym bohaterze. Z zamkniętego w sobie i skrytego mężczyzny stał się kimś, kto znowu potrafi kochać. Wręcz uwielbiam książki, których głównymi bohaterami są mężczyźni już wcześniej skrzywdzeni przez los, tak jak Duncan, dlatego też książkę czytało mi się z taką przyjemnością. 
Ogromnie podoba mi się także okładka powieści, która z pewnością przyciąga spojrzenie. Moim zdaniem jest przepiękna i doskonale komponuje się z okładką pierwszego tomu. 
Komu polecam książkę "Zaufaj przeznaczeniu"? Przede wszystkim fanom poprzedniej części, ale nie tylko. Ta powieść powinna spodobać się wszystkim miłośnikom dobrych romansów, które pochłania się w kilka godzin. Znajomość pierwszego tomu nie jest konieczna, ale na pewno mile widziana. 
Jeśli natomiast jesteście już po lekturze tej powieści, to koniecznie dajcie mi znać co o niej sądzicie! Autorka z pewnością także chętnie pozna Wasze opinie  :).

Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Pascal
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Club Sensual Desire (tom 2)
Liczba stron: 368



Komentarze

Popularne posty