170. Diabeł ubiera się na czarno, L.J. Shen

 



Maddie Goldbloom wymyśliła sobie plan na życie, w którym wszystko jest idealne od kariery w branży modowej, przez urządzone w romantycznym stylu mieszkanie w Nowym Jorku, po chłopaka pediatrę.
Kiedy jej były chłopak Chase Black ponownie pojawia się w jej życiu z oburzającą propozycją, w pierwszym odruchu Maddie ma ochotę odmówić. Jednak jemu zależy wyłącznie na spełnieniu ostatniego
życzenia ojca. To dlatego dziewczyna się zgadza, mimo że wcześniej Chase złamał jej serce. Udawanie jego narzeczonej nie powinno być trudne, tym bardziej że to okazja, by przysporzyć zarozumiałemu arogantowi nieco cierpienia.
Ich układ doprowadza do łańcucha wydarzeń, które roztrzaskują idealne życie Maddie w drobny mak. A kiedy mur wokół serca Chase'a kruszeje, oboje są zmuszeni, by zmierzyć się z rzeczywistością.
Mówi się, że przyjaciół należy trzymać blisko, a wrogów jeszcze bliżej.
Ale co w sytuacji, gdy wróg jest jednocześnie mężczyzną, którego kochasz?

***

Czy są wśród Was fani twórczości L.J. Shen? Jestem pewna, że tak. Ja uwielbiam wszystkie jej książki, dlatego też gdy dowiedziałam się o nadchodzącej premierze książki "Diabeł ubiera się na czarno" wiedziałam, że muszę mieć te powieść na swojej półce. Z tego miejsca pragnę podziękować wydawnictwu Luna za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego książki! 
O czym opowiada powieść? Jej główną bohaterką jest Maddie-dziewczyna, której po prostu nie da się nie lubić. Ja pokochałam jej postać już od pierwszej strony i tak pozostało do końca. Pewnego dnia, były chłopak-Chase, który przed 6 miesiącami złamał jej serce przychodzi do niej i prosi o przysługę. Jego ukochany ojciec umiera, więc mężczyzna chce, aby Maddie udawała jego dziewczynę. Ta najpierw nie chce się zgodzić, ale ze względu na swoje dobre serce w końcu ulega. Jak dalej potoczy się ta historia? Dlaczego tak naprawdę Chase porzucił Maddie? Czy dziewczyna jest w stanie na nowo mu zaufać? Aby się tego dowiedzieć, koniecznie sięgnijcie po książkę "Diabeł ubiera się na czarno"!
Co ja mogę powiedzieć o tej powieści? No cóż, jestem nią oczarowana, więc wiele dobrego. Kiedy zobaczycie książkę po raz pierwszy, nie przeraźcie się jej grubością. Owszem, jest ona obszerna, ale zapewniam, że czyta się ją z niezwykłą lekkością. Uwierzcie mi na słowo, że kiedy zaczęłam ją czytać, nie mogłam się oderwać. Styl pisania autorki jest niezwykle przyjemny, a historia bardzo ciekawa i zabawna. Szczerze się uśmiałam podczas jej czytania, ale nieraz także i wzruszyłam. 
Bardzo cieszę się, że rozdziały zostały napisane nie tylko z perspektywy Maddie, ale także i Chase'a, dzięki czemu możemy poznać także i jego przemyślenia. Muszę przyznać, że na samym początku jego postępowanie nieco mnie irytowało, ale wraz z kolejnymi przeczytanymi rozdziałami, wszystko stawało się coraz bardziej jasne. We wspaniały sposób został opisany proces jego zmiany, która absolutnie nie była natychmiastowa.  Trwała ona od pierwszego aż do ostatniego rozdziału, a to pokazuje, jak wiele serca autorka włożyła w dopracowanie swojej powieści.
Ja serdecznie polecam Wam tę książkę i mam nadzieję, że moja recenzja skłoni Was do jej przeczytania. Jeśli natomiast już to zrobiliście, koniecznie podzielcie się ze mną swoimi opiniami na jej temat. Jestem ich bardzo ciekawa!

Moja ocena: 9/10
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Tytuł oryginału: The Devil Wears Black
Wydawnictwo: Luna
Data wydania: 2022-02-09
Liczba stron: 400







Komentarze

Popularne posty