172. Just F*ucking Do It, Noor Hibbert

 


Książka zabiera nas w podróż prowadzącą do zmiany życia na lepsze. Autorka wierzy, że jeśli czegoś naprawdę pragniemy, uda nam się to zdobyć dzięki zmianie negatywnych myśli na pozytywne, odsłonięciu ukrytych autodestrukcyjnych przekonań, unikaniu emocjonalnych wampirów, otaczaniu się pozytywnymi inspirującymi ludźmi, planowaniu w szczegółach, odpoczynkowi, pozwalaniu sobie na chwile ciszy i spokoju, które są kluczowe dla zachowania życiowej równowagi.



Fundamentalne jest docieranie do swojego wnętrza, bycie z sobą uczciwym i okazywanie wdzięczności za to wszystko, co mamy.

Dzięki praktycznym ćwiczeniom, które wymagają chwili namysłu, refleksji i zastanowienia się nad naszym tu i teraz oraz nad naszymi marzeniami, możemy poprawić swoje życie.

Podczas lektury nie ma się wrażenie słuchania motywacyjnego wykładu, a raczej rozmowy z żywą osobą, z krwi i kości.


                                                                                      ***

Cześć Kochani! Co u Was słychać? Jaką książkę ostatnio czytacie? Ja niedawno zdecydowałam się sięgnąć po najnowszy poradnik wydany przez wydawnictwo Muza - "Juck F*cking Do It". Tytuł brzmi zachęcająco, prawda? Muszę przyznać, że od samego początku skradł on moje serce, tak samo jak okładka książki, która jest po prostu świetna. Z jednej strony bardzo skromna bez zbędnych zdobień, a z drugiej przyciągająca spojrzenie. Ja jestem w niej zakochana, a co o niej sądzicie Wy? Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi opiniami!
Zapewne nie raz w Internecie natknęliście się na motywujące cytaty i inne podobne rzeczy, które miały zachęcić Was do podjęcia działania, zrobienia pierwszego kroku, który jest najważniejszy. Nie wiem jak Wy, ale ja mam tak, że najczęściej czytam taki cytat, podoba mi się on, ale nic z tym dalej nie robię i szybko i nim zapominam. Jakakolwiek zmiana nigdy nie jest łatwa i szczerze mówiąc trudno nam zaczynać od początku z czymś zupełnie nowym. Ale z drugiej strony chcielibyśmy, by nasze życie wyglądało inaczej, było lepsze, prawda? Z pomocą przychodzi Noor Hibbert, która napisała poradnik, który moim zdaniem powinien przeczytać każdy z nas! Książka nie jest obszerna, więc jej przeczytanie nie powinno zająć wiele czasu, a zdecydowanie warto. Składa się ona z 13 bardzo ciekawych rozdziałów, a oto kilka ich tytułów: "Żegnaj, kacu porównawczy", "Karma karmie nierówna", "Wdzięczność robi robotę", "Gadanie nie wystarczy - daj czadu". Brzmi interesująco, prawda? A więc nie zastanawiajcie się i sięgajcie po poradnik "Just F*cking Do It"! Przeczytacie w nim bardzo wiele praktycznych porad, które z pewnością przydadzą się Wam w życiu. Uwierzcie mi na słowo, że książka została napisana bardzo przystępnym językiem i czyta się ją z ogromną przyjemnością. Pełno w niej praktycznych ćwiczeń, które jestem pewna - przydadzą się Wam.
Ja jestem oczarowana tym poradnikiem i mam nadzieję, że Wy także będziecie. Po przeczytaniu koniecznie dajcie znać, jak Wam się podobał! A może czytaliście inne książki o podobnej tematyce, które Waszym zdaniem są godne polecenia? Jeśli tak, czekam na Wasze wiadomości!
Dziękuję wydawnictwu Muza za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego książki!

Moja ocena: 8/10
Wydawnictwo: Muza
Kategoria: Poradniki
Data wydania: 2022-03-30
Liczba stron: 256

Komentarze

Popularne posty