182. TABU. Miłość zakazana. Antologia, Caroline Angel i inne

 


Pożądanie, seks i miłość. W różnych konfiguracjach
Nie każdy romans wygląda tak: młoda, piękna i niewinna dziewczyna spotyka przystojnego chłopca, który marzy wyłącznie o tym, by zdobyć jej serce. Nie zawsze oboje są bogaci, pełnosprawni i zakochani. Czasem chodzi im tylko o seks. Bywa, że brutalny. Czasem różnica wieku między nimi jest spora. Czasem większa jest różnica możliwości fizycznych. Czasem on jest panem, a ona mu służy. Czasem jest na odwrót. Może być też tak: ich jest dwóch, trzech, czterech, a ona jedna...

Jak głęboko jesteś w stanie wejść w świat, w którym bez oporów przełamuje się seksualne TABU? Jak wiele mrocznych tajemnic pragniesz poznać? Autorki tego zbioru opowiadań wykreowały dla Ciebie bardzo różnych bohaterów. Niektórych pokochasz. Niektórych niekoniecznie. Ale wszystkich będziesz śledzić z zapartym tchem na ich drodze do MIŁOŚCI ZAKAZANEJ.

W antologii znajdziecie również dwa zagraniczne opowiadania L.J. Shen  oraz TIJAN

***

,,Miłość zakazana" to antologia opowiadań, którą miałam ogromną ochotę przeczytać już od jej premiery. Teraz mi się to udało i cieszę się, że dzięki uprzejmości wydawnictwa Editio miałam taką możliwość. W książce znajdziecie aż 10 opowiadań, uwaga-nie tylko polskich, ale także zagranicznych autorek! Są to L.J. Shen oraz Tijan, których jestem ogromną fanką. I to właśnie opowiadanie pierwszej z nich skradło moje serce. 
,,Finałowa rozgrywka" to opowiadanie najbardziej rozbudowane, więc czytając je możemy bardzo dobrze poznać głównych bohaterów. W tym przypadku jest to dwójka przyjaciół-Jojo i Sage'a. Chłopak jest popularnym footballistą, a Jojo kocha się w nim od lat. Podczas czytania ich historii na pewno się nie nudziłam i mam nadzieję, że i Wy nie będziecie.
Oczywiście w całej antologii były opowiadania, które podobały mi się bardziej i mniej, ale muszę przyznać, że wszystkie autorki spisały się na medal. Cała książka dotyczy miłości zakazanej - pomiędzy dwójką przyjaciół, więźniarką, a stróżem, czy dziewczyną i dużo starszym od niej mężczyzną. Każda z autorek poruszyła bardzo ciekawy temat i myślę, że każdy z Was znajdzie w tej antologii coś dla siebie.
Pragnę także wspomnieć o opowiadaniu Moniki Cieluch, której jestem ogromną fanką. Historia przez nią opowiedziana niezwykle tajemnicza i wciągająca od pierwszej strony. Taka też pozostała do końca, który absolutnie mnie oczarował. 
Caroline Angel jest kolejną autorką, której opowiadanie przeogromnie mi się spodobało. Opowiada ono o więźniarce i stróżu, którzy zaczynają coś do siebie czuć. Bezsprzecznie jest to miłość zakazana i chętnie przeczytałabym całą książkę o głównych bohaterach.
Całą antologię przeczytałam w jeden dzień i muszę przyznać, że byłam zawiedziona, że dotarłam już do końca. Z ogromną przyjemnością przeczytałabym więcej opowiadań na temat miłości zakazanej i mam nadzieję, że w przyszłości powstanie jeszcze antologia o podobnej tematyce.
Pragnę także wspomnieć o okładce książki, która ogromnie mi się spodobała i wpasowała się w całą tematykę. Moim zdaniem jest po prostu fantastyczna. 
Po antologię z pewnością sięgnę jeszcze nie raz. A czy Wy jesteście już po jej przeczytaniu? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać w komentarzu co o niej sądzicie. A jeśli nie, serdecznie Was do tego zachęcam. Mam nadzieję, że książka się Wam spodoba!

Wydawnictwo: Editio
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2022-05-24
Liczba stron: 408




Komentarze

Popularne posty