185. Potyczki w raju, Angie Hockman

 



Komedia romantyczna dla fanów Christiny Lauren (Podróż nieślubna) i Sally Thorne (Wredne igraszki)!

Dwoje wrogów.
Jeden awans.
Czy będą zdolni oprzeć się miłości w raju?

Henley Evans, kierowniczka działu marketingu, rzadko ma czas dla siebie, o rodzinie, przyjaciołach czy facetach nie wspominając. Jednak poświęcenie wydaje się tego warte, kiedy pojawia się możliwość awansu. Szkoda tylko, że Graeme Crawford-Collins, pracujący zdalnie kierownik działu social mediów (a zarazem zmora jej życia), również interesuje się tym stanowiskiem.

Choć nie poznali się osobiście, ich potyczki na maile są znane w całym biurze.
Zadanie #1: Zaproponować projekt zwiększenia sprzedaży rejsów na Galapagos.
Haczyk? Wspólna delegacja…

Gdy spotykają się na pokładzie statku, Henley odkrywa, że Graeme jest inny, niż zakładała. A granica między niechęcią a sympatią wydaje się cieńsza niż pocztówka.

W obliczu zawodowych marzeń i nowych uczuć dla rywala Henley zaczyna kwestionować swoje życiowe decyzje. Bo czy nieustanna praca ma sens, jeśli nie masz czasu na radość?

***

Hej Kochani! Jaką książkę teraz czytacie? Ja w ostatnich dniach zdecydowałam się sięgnąć po "Potyczki w raju" Angie Hockman. Co mnie do tego skusiło? Po pierwsze już sam tytuł zapowiada ciekawą historię. Opis książki także zachęca do jej przeczytania, ale jednak najbardziej podoba mi się okładka - skromna, ale idealnie oddająca charakter książki. Jest to zdecydowanie romans, który nas rozluźni i sprawi, że w trakcie czytania będziemy się świetnie bawić. 
Książka opowiada o Henley Evans - młodej dziewczynie, dla której najważniejsza jest praca. Nie utrzymuje ona zbyt bliskich kontaktów z rodziną i nie ma partnera, więc gdy pojawia się możliwość awansu Henley wie, że musi objąć wymarzone stanowisko. Na przeszkodzie staje Greame, który walczy o to samo stanowisko, co główna bohaterka. Wkrótce potem oboje zostają wysłani na dwutygodniowy rejs statkiem podczas którego mogą się lepiej poznać. Henley odkrywa, że jej konkurent wcale nie jest tak straszny jak myślała. Mało tego - zaczyna czuć do niego coraz większą sympatię. Jak zakończy się ta historia? Czy Henley obejmie upragnione stanowisko w firmie, a może odkryje, że nie jest ono tym, czego tak naprawdę pragnie? Koniecznie sięgnijcie po ,,Potyczki w raju", aby się tego dowiedzieć. 
Ja podczas czytania tej książki bawiłam się świetnie. W niektórych momentach byłam naprawdę rozbawiona, a w innych wzruszona. To ważne, aby czytana książka dostarczała nam przeróżnych emocji, a ,,Potyczki w raju" to właśnie robią. 
Powieść została napisana w narracji 1-osobowej, a jak wiecie lubię to najbardziej. Pochłonęłam ją w bardzo krótkim czasie i mam nadzieję, że Was także zachęciłam do jej przeczytania. 
Bardzo polubiłam także głównych bohaterów książki - Henley i Greamiego. Oboje od początku skradli moje serce i kibicowałam ich relacji. 
,,Potyczki w raju" to książka idelana na upalne dni, ale jestem pewna, że sprawdzi się także w zimowe wieczory, kiedy tego słońca będzie już brakować. Serdecznie zachęcam Was do jej przeczytania i dzielenia się ze mną swoimi opiniami w komentarzach!
Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Luna!

Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Wydawnictwo: Luna
Tytuł oryginału: Shipped
Data wydania: 2022-07-06
\Liczba stron: 368

Komentarze

Popularne posty