188. Tu i teraz, Camille Gale

 


To miał być tylko wakacyjny wyjazd…

Dwa letnie miesiące we Włoszech, nad błękitnymi wodami Morza Liguryjskiego? Do tego uroczy pensjonat w niewielkim miasteczku malowniczo położonym na wzgórzach? Brzmi jak całkiem niezły plan na ostatnie wolne tygodnie przed rozpoczęciem upragnionych studiów. Niejedna dziewiętnastolatka byłaby taką perspektywą zachwycona…

Wiktoria też nie zamierza szczególnie protestować mimo świadomości, że propozycja rodziców ― a w zasadzie Klaudii, macochy dziewczyny ― nie jest do końca bezinteresowna. Między Wiki a nową partnerką ojca iskrzy od początku i atmosfera w domu jest coraz trudniejsza do zniesienia. Wyjazd do Włoch to zatem nie nagroda, a raczej sposób na pozbycie się nielubianej pasierbicy. Jednak wizja wylegiwania się na plaży przez dwa miesiące jest zbyt kusząca, by Wiktoria miała nie skorzystać z tej propozycji.

Na miejscu okazuje się, że właścicielem pensjonatu jest niezwykle przystojny, ale też wyjątkowo zdystansowany i nieprzystępny Lucas Ferrante. Starszy o trzynaście lat mężczyzna zupełnie nie wykazuje zainteresowania dziewczyną, w której niespodziewanie budzi się silne pragnienie przeżycia z nim wakacyjnej przygody. Bo przecież tylko o przygodę tutaj chodzi, prawda?

Pełna humoru i erotyki opowieść, gorąca jak włoskie słońce!

***

Cześć Kochani! Niestety lato dobiega już końca, ale nie jest za późno, aby sięgnąć po typowo letni romans. Jakiś czas temu premierę miała książka "Tu i teraz" autorstwa Camille Gale. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie sięgałam po jej książki, ale opis tej najnowszej bardzo mnie zaciekawił i zapowiadał wspaniałą historię. Trzeba przyznać, że niestety dosyć mało jest książek z różnicą wieku pomiędzy głównymi bohaterami, a w "Tu i teraz" jest to aż 13 lat! Ja jestem tym zachwycona, ponieważ uwielbiam powieści z takim wątkiem i chciałabym, żeby ukazywało się ich więcej.
Książka jest dosyć gruba, ale pochłonęłam ją w kilka dni. Od samego początku bardzo mi się podobała, a z każdą kolejną przeczytaną stroną robiło się coraz ciekawiej.
Bardzo polubiłam dwójkę głównych bohaterów - Wiktorię i Lucasa. Moim zdaniem autorka świetnie wykreowała ich postacie, a Wiktoria mimo, że ma tylko 19 lat jest bardzo dojrzałą i nieirytującą czytelnika bohaterką. 
Miło było choć na chwilę przenieść się do ciepłych Włoch i tam wraz z bohaterką przeżywać przygodę pełną wzlotów i upadków. Kiedy skończyłam czytać książkę z jednej strony byłam bardzo usatysfakcjonowana jej zakończeniem, a z drugiej było mi przykro, że ta historia dobiegła już końca. Nie ma co ukrywać - trochę zżyłam się już z bohaterami i myślę, że w następne lato po raz kolejny przeczytam ich historię. 
Ogromnie podoba mi się również okładka książki, która od razu skradła moje serce. Myślę, że doskonale oddaje ona klimat "Tu i teraz" i mam nadzieję, że Wam również się podoba.
Jeśli lubicie książki, które pozwolą Wam zapomnieć choć na chwilę o codziennych problemach, to najnowsza książki Camille Gale jest właśnie dla Was! Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, serdecznie zachęcam Was do sięgnięcia po "Tu i teraz". Jeśli natomiast jesteście już po lekturze tej książki, podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami. Jestem bardzo ciekawa czy pokochaliście tę historię równie mocno jak ja!
Serdecznie dziękuję wydawnictwu Editio Red za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego książki.

Wydawnictwo: Editio Red
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 2022-07-12


Komentarze

Popularne posty