196. The legacy, Julia Brylewska

 



Jednotomowa historia autorki bestsellerowych serii "Inferno" i "Gods of Law"!

Fallon Helling po śmierci rodziców musiała dorosnąć znacznie szybciej niż jej rówieśnicy. Dziewczyna żyje z dnia na dzień, pracując w małej cukierni niedaleko serca nowojorskiego Brooklynu, aby zapewnić młodszemu bratu wszystko, czego ona nigdy nie miała.

Jednocześnie Fallon próbuje zapomnieć o rodzinie Emersonów, choć wielki budynek w centrum miasta, na którym widnieje ich nazwisko, wcale w tym nie pomaga. Rana, jaką pozostawił na jej sercu młodszy z braci Emersonów, wciąż się nie zagoiła.

Gdy nagle w życiu Fallon ponownie pojawia się starszy z braci – Christian – i składa jej niezmiernie kuszącą propozycję, dziewczyna staje przed wyborem. Właśnie dostała szansę, aby zemścić się na ukochanym z przeszłości i zdobyć pieniądze, których teraz bardzo potrzebuje. W zamian musi jedynie udawać narzeczoną mężczyzny, od którego najrozsądniej byłoby trzymać się z daleka.

Fallon i Christian niebawem przekonają się, jak cienka jest granica pomiędzy nienawiścią a pożądaniem.
  
  ***
Julia Brylewska to autorka, której z pewnością nie muszę Wam przestawiać. Jestem ogromną fanką jej powieści, dlatego też z ogromną przyjemnością sięgnęłam po "The legacy" i muszę przyznać, że ta książka skradła moje serce od pierwszej strony. 
Jak zapewne dobrze wiecie, jestem zwolenniczką książek napisanym w narracji 1-osobowej. "The legacy" to powieść z narracją 3-osobową, ale w ogóle mi to nie przeszkadzało, wręcz pasowało do tej historii. 
Główną bohaterką jest Fallon, która ciężko pracuje w cukierni, aby utrzymać siebie i młodszego brata. Pewnego dnia w jej życiu po latach pojawia się Christian Emerson - starszy brat jej byłego chłopaka i proponuje jej układ. Za sporą sumę pieniędzy Fallon przez kilka miesięcy ma udawać jego narzeczoną. Wydaje się być to układem idealnym. Christian zdobędzie udawaną narzeczoną jednocześnie mszcząc się na młodszym bracie, a Fallon zdobędzie tak potrzebne jej pieniądze. Co stanie się jednak, gdy w grę wejdą uczucia? Odpowiedź na to pytanie poznacie sięgając po "The legacy".
Czytałam tę książkę z zapartym tchem i dosłownie nie mogłam się od niej oderwać. Epilog przerósł moje najśmielsze oczekiwania i muszę przyznać, że wzruszyłam się w trakcie jego czytania. Zresztą cała historia jest wyjątkowa - czasami bawi, a czasami wzrusza.
Bardzo polubiłam dwójkę głównych bohaterów, a Christian stał się jednym z moich ulubionych męskich bohaterów w ogóle. Uwielbiam takich mężczyzn w książkach, a niestety nie są oni często spotykani. Bardzo ciekawie było poznawać go coraz lepiej strona po stronie. Bardzo podobała mi się także postać Fallon, która miała swój charakterek i potrafiła go pokazać. 
Zabawnie było czytać o przekomarzaniach głównych bohaterów, ale także przyjemnie było widzieć jak coraz bardziej się do siebie zbliżają.
Myślę, że nie skłamię mówiąc, że Julia Brylewska to mistrzyni romansów, a "The legacy" to tylko potwierdza. Po prostu pokochałam tę historię i mam nadzieję, że Wy będziecie mieć co do niej podobne odczucia. Jeśli jesteście już po jej przeczytaniu to koniecznie podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami. Jestem pewna, że autorka też jest ich bardzo ciekawa.
Dziękuję wydawnictwu Niezwykłemu za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego powieści!

Komentarze

Popularne posty