197. Niebezpieczny nieznajomy, Natalia Kulpińska

 



Nowo poznany mężczyzna będzie śledził każdy jej krok.

Natalie Hooper jest nieświadoma swojej przynależności do mafii. Nie ma pojęcia, że wszystko, co się wokół niej dzieje, to nie przypadek. Jej narzeczony właśnie popełnił samobójstwo. Nie układało im się, często ją okłamywał, ale na pewno nie życzyła mu śmierci.

Podczas pogrzebu Natalie czuje, że jest obserwowana. Instynkt podpowiada jej, że powinna jak najszybciej uciekać. Jednak jest już na to zdecydowanie za późno. Nieznajomy podchodzi do niej, zadając mnóstwo dziwnych pytań o narzeczonego. Dopiero wtedy kobieta orientuje się, że zmarły miał więcej sekretów, niż sądziła.

Nowo poznanym mężczyzną okazuje się Aiden Modano, członek mafii, który obrał sobie Natalie za cel i nie odpuści, dopóki nie zrealizuje swojego planu. Jakby tego było mało, w tajemniczych okolicznościach ginie przyjaciółka Natalie. Teraz kobieta, zostając zupełnie sama w obcym mieście, będzie musiała dobrze się zastanowić, kto jest wrogiem, a kto sojusznikiem.

***

"Niebezpieczny nieznajomy" to drugi tom cyklu Zakochane w gangsterach autorstwa Natalii Kulpińskiej. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, dlatego też z ogromną przyjemnością sięgnęłam po tę książkę. Muszę przyznać, że podobała mi się ona jeszcze bardziej od pierwszego tomu i widoczny jest progres autorki. Bardzo podoba mi się jej styl pisania, który moim zdaniem jest bardzo przyjemny, ale także historie, które tworzy mają w sobie to coś.
Główną bohaterką jest Natalie, która na pogrzebie swojego chłopaka czuje się przez kogoś obserwowana. Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy z tego, że jej ukochany był członkiem mafii. Wkrótce w jej życiu pojawia się Aiden Modano, który obrał sobie Natalie za cel... Zaciekawieni? Jeśli tak, koniecznie sięgnijcie po "Niebezpiecznego nieznajomego"!
Książkę czytało mi się bardzo przyjemnie i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała. Zaciekawiła mnie ona już od pierwszej strony, a później było tylko lepiej. Autorka po raz kolejny stworzyła świetną historię z ciekawymi bohaterami. Co ciekawe - bardzo polubiłam wszystkich męskich bohaterów. Muszę przyznać, że postępowanie Natalie czasami działało mi na nerwy, ale uważam, że to także jest potrzebne, aby książka wzbudzała w nas różne emocje. 
W "Niebezpiecznym nieznajomym" dużo się dzieje, jest to romans mafijny, ale ja uwielbiam właśnie takie historie. Autorka nie przynudza, a czytelnik jest ciekawy co wydarzy się w następnym rozdziale. Mi książkę udało się przeczytać w 3 dni, bo nie jest zbyt obszerna, a czyta się ją naprawdę szybko.
Bardzo podoba mi się również okładka książki, która doskonale komponuje się z okładką "Niebezpiecznego kochanka".
Serdecznie polecam Wam książki z cyklu Zakochane w gangsterach, a zwłaszcza "Niebezpiecznego nieznajomego". Nie musicie znać pierwszego tomu, aby sięgnąć po tę książkę, ale z pewnością ułatwi Wam to czytanie.
Podzielcie się ze mną także swoimi wrażeniami na temat książki. Czy podobała się Wam ona równie mocno jak mi, czy może macie co do niej jakieś zastrzeżenia?
Dziękuję wydawnictwu niezwykłemu za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego powieści!

Komentarze

Popularne posty