198. Zemsta Castillo, Agnieszka Bruckner

 



Kontynuacja historii Evy i Ivo z Zemsty Kruka.

Eva i Ivo coraz bardziej zbliżają się do siebie. Ich więź wzmacnia fakt, że kobieta postanawia opowiedzieć mężczyźnie o swojej przeszłości. Ivo dowiaduje się, jak wyglądały jej przygotowania do roli Kruka. Następnie wspólnie opracowują plan zemsty na byłym oprawcy Evy.

Chcąc się jak najszybciej pozbyć Francesco Valentiego, Ivo postanawia poszukać wsparcia u Mędrca Komisji Cosa Nostry. Zaznajamia go z historią Evy, licząc, że dzięki sojuszowi w bezpieczny sposób będzie można zlikwidować wroga. Mędrzec nie kryje zdumienia i postanawia pomóc zakochanym w walce o spokojną przyszłość. We trójkę obmyślają kolejne kroki pozwalające im przejąć kontrolę nad sycylijskimi szefami.

Jednak to tylko plany. Są sprawy, których nie przewidzieli, a które narażą ich na wielkie niebezpieczeństwo.

***

Jeśli czytaliście "Zemstę Kruka" autorstwa Agnieszki Bruckner z pewnością z niecierpliwością czekaliście na kontynuację historii Evy i Ivo. Mi osobiście pierwsza książka spodobała się ogromnie i z przyjemnością zabrałam się za czytanie "Zemsty Castillo". I śmiało mogę powiedzieć, że ta część jest jeszcze lepsza! 
Eva postanawia opowiedzieć Ivo o swojej przeszłości, o tym jak wyglądały jej przygotowania do roli Kruka. Razem opracowują plan zemsty na byłym oprawcy kobiety. W tej części pełno jest ich miłości i czułości, ale także tajemnic, które sprawiają, że powieść czyta się z naprawdę dużym zainteresowaniem.
Uwielbiam pióro autorki, jej styl pisania sprawia, że nie mogę oderwać się od czytanej historii. "Zemstę Castillo" pochłonęłam w kilka dni i z niecierpliwością wyczekuję kolejnej części.
Pragnę także zwrócić uwagę na okładkę książki, która bardzo mi się podoba i pięknie łączy się z okładką poprzedniej części.
Jeśli lubicie dobre romanse mafijne, to "Zemsta Castillo" zdecydowanie jest książką dla Was. Skradła ona moje serce i mam nadzieję, że Wy pokochacie ją równie mocno, jak ja.
Cieszę się, że w tej części mogłam jeszcze lepiej poznać bohaterów i zżyć się z nimi jeszcze bardziej. Jestem ich ogromną fanką i kibicowałam im od samego początku.

Przed sięgnięciem po tę książkę pamiętajcie, że do jej przeczytania konieczna jest znajomość pierwszego tomu cyklu.

Jeśli jesteście już po przeczytaniu "Zemsty Castillo" dajcie znać w komentarzu jak podobała Wam się ta książka. Jeśli dopiero zamierzacie ją przeczytać, życzę Wam przyjemnej lektury!

Serdecznie dziękuję wydawnictwu Niezwykłemu za zaufanie i nadesłanie mi egzemplarza recenzenckiego książki!

Komentarze

Popularne posty